Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik vond het wel echt stom dat ze double trouble gingen zingen in plaats van dat hysterische vulcano man

5 likes

Ik heb de opening tune van het songfestival officieel als mijn ring tone gezet :see_no_evil: Ach het kan erger in mijn obsessieve hatari periode was het spillingardans :joy:

4 likes

zullen we ja ja ding dong de top 2000 instemmen

10 likes

Ik vond Alexander Lemtov echt geniaal hahahaha elke keer als hij in beeld kwam ging ik stuk. Ik geloofde bij die acteur ook gewoon dat hij zó op het songfestival kon staan, ookal dacht ik eerst ‘hee beauty & the beast’.

5 likes

Mijn vriend had trouwens ook echt een brainfart net:

“Ik denk dat als wij kinderen zouden krijgen ze mee gaan doen aan het songfestival”
:confused:

4 likes

ik heb echt gehaat op die film want waarom maken amerikanen een film over iets wat van ons is maar ik heb nu al de hele tijd ja ja ding dong en double trouble in m’n hoofd :joy: dus ik ga 'm zo wel nog een keer kijken haha (ondanks dat sommige dingen niet feitelijk correct zijn: zoals het veranderen van de versie net voor het optreden zou al genoeg zijn voor diskwalificatie, maar daartegen vond ik het wel leuk dat graham norton erin zit). oh en ik ben blij dat mijn favoriet van de afgelopen jaren er ook nog in zat met z’n nummer (salvador sobral)

1 like

Ik vond er anders genoeg Amerikanenhaat inzitten hahaha

Edit: of eigenlijk is haat een sterk woord, maar zelfspot was het zeker

haha dat is waar, had dat ook niet verwacht maar de film is wel geschreven door will ferrell vandaar verwachte ik eigenlijk dat het andersom zou zijn en er flink de spot zou worden gedreven met europeanen en eurovisie :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja en het uitdelen van douze points door alle landen in de halve finale

1 like

Heb de film ook gezien. Vond de soundtrack echt geweldig en ook goed de Eurosong vibes weergeven. Dat leeuwenliedje was ook fantastisch.

Enige dat mij stoorde: de hoofdacteur Will Ferrel. Vond hem niet mooi zingen en ook stomme humor. Zonder hem douze points!

Ik heb hem gisteren ook gezien, en ik vond hem zeker weten beter dan ik had verwacht, maar ik had het gevoel dat er zoooveel meer gedaan had kunnen worden met het plot van de film. Het voelde een beetje ‘flat’ ofzo :sweat_smile:

1 like

ik vraag me echt elke dag steeds meer af hoe dit nummer niet gewonnen heeft

Je bedoelt; hoezo won Glittervampiet Cezar niet?!

5 likes

hier kan ik niet tegen in

1 like

:heart: :heart:

4 likes

Eh wat

Heb liever dit dan dat Amerika bij ons voegt :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Ja daar heb je zeker gelijk in!

Ik zie het meer als 2x het songfestival kijken, dubbel de fun!

Maar dit is toch nooit hetzelfde hahah hier heb je tenminste nog verschillende landen/talen/culturen en daar heb je (verwacht ik dan?) tig keer hetzelfde liedje.
Als andere landen zoals Canada, Mexico, Brazilië nog mee zouden doen werd het interessanter.

Maar liever dit dan dat ze met ons meedoen😅

1 like