Songfestival # 2 (Deel 1)

en deze!!

4 likes

Ik vond haar juist heel erg op Tamara van Macedonië vorig jaar lijken haha

En dit vond ik ook echt geweldig

Maar dit was mijn favoriet van dat jaar.

2 likes

Schermafbeelding 2020-05-18 om 14.23.52
net een mailtje gekregen met goed nieuws: de eurovision tickets zijn ook volgend jaar nog geldig!!!

8 likes

Jaaaa hier ben ik zo opgelucht mee :heart: :heart:

1 like

Haha vorig jaar werd ik “geshamed” hier omdat ik haar in mijn top 5 (?) had gezet. Hij gaat nog steeds op replay hier hoor :joy:

1 like

Was deze al gepost?

Ik heb 'm niet helemaal gekeken maar in een comment staan alle nummers aangegeven. Echt wel leuk dat ie zoiets doet
3 likes

Beste Cornald Maas en cornuiten. Ik wil graag volgend jaar Lady Gaga en Elton John als pauze-act en dan moeten ze deze nieuwe banger spelen:

Echt eurovisionvoer.

3 likes

lady gaga is wat mij betreft de enige A-artiest die op het songfestival mag zingen

6 likes

Heeft iemand al wat gehoord van Avrotros over de kaartjes?

Ik heb een link van Ticketmaster gekregen en via daar ingevuld. Hoop dat dat goed gaat want heb niets van Avrotros gehoord.
Op de site staat dit:
Ik heb mijn tickets via Avrotros, Ticketswap gekocht, hoe werkt dat?
Ook deze tickets blijven geldig voor 2021. Als u er zeker van bent dat u in 2021 niet aanwezig kunt zijn, kunt u vanaf 25 mei 12:00 uur t/m 5 juni 2020 23:59 uur een terugbetaling aanvragen via de link op songfestival.nl.

Maar ik heb nergens die link kunnen vinden…

Ik heb een mail gehad van de avrotros dat de kaartjes geldig blijven voor volgend jaar, hij zat bij mij wel in mijn spam box.

Edit: even opgezocht, het mailtje is afkomstig van Paylogic Customer Service, niet van de avrotros.

Nieuwe data van het songfestival: 18, 20 en 22 mei.

Volgens mij gaan kennissen/vrienden van mij precies trouwen op die 22ste, maar ik ga liever naar het songfestival :cry:

1 like

Voor iedereen die het songfestival mist. De film The story of Fire Saga is serieus behoorlijk hilarisch. Het is echt precies hoe Amerikanen over Europa denken, maar dan best grappig. Er zitten ook veel bekenden in. :’)

6 likes

Ik ga hem nu kijken, de hele week naar uitgekeken :smiley:

1 like

ik ga wel bijzonder slecht op dat fake scandinavische accent hahaha

3 likes

Haha ja dat is echt super cringe. Volgens mij is het meer een slecht nagedaan Scandinavische taal, maar dan Engels in plaats van iets dat opI IJslands lijkt. Al ben ik nu wel het album aan het luisteren op Spotify.

1 like

Ik vond de film echt geweldig :joy:

4 likes

Ik stiekem ook! Echt een songfestival sfeertje :heart_eyes:

3 likes

ik vraag me bijna af of ze de trailer en het begin van de film zo mokerslecht te maken om het vervolgens allemaal wel mee te laten vallen haha

3 likes