Songfestival # 2 (Deel 1)

Weet niet wat ik hiervan vind. Ben bang dat het een soort Amerikaanse visie wordt of zo

1 like

zo die Sander Schimmelpennink viel door de mand

1 like

Ik vrees voor de inzendingen van volgend jaar. Zie het zo gebeuren dat we 40 liedjes over saamhorigheid en doorzettingsvermogen krijgen.

19 likes

Nou echt een domper deze avond ookal waren er mooie stukjes.

Raar dat hooverphonic niet mee deed aan het eindlied.

Ik lees net dat België niet meedeed aan Love shine a light, omdat Alex (van Hooverphonic) het een slecht lied vind?!?!
Wat misplaatst en arrogant zeg, bah.

19 likes

Ik vind het grappig om te zien hoe smaken verschillen, want Estland was dus mijn nummer 41.

Moet wel zeggen dat er veel landen om die plek hebben gestreden, want wat zat er weer een hoop bagger bij.

Ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij dus gebaseerd was op de 30 seconden. Maar die waren niet verkeerd :smiley:

Ja las ik ook. En dat het nummer niet in hun repertoire past. Ook zo’n onzin, het is niet zo alsof ze dat nummer voortaan altijd moeten spelen he, gewoon 1x 1 regeltje inzingen, hou toch op.
Alsof het binnen het repertoire van Little Big past, die doen toch ook gewoon mee.
0 punten voor België. :triumph:

7 likes

Hahaha sorry! Ik was aan het video bellen met een vriendin terwijl we het keken. Het hoogtepunt vond ik echt Edsilia’s:‘Wowww so special’. Ik ging helemaal stuk :joy: Verder had ik liever meer muziek gehoord dan een uur lang te horen dat we sterk moeten blijven staan tegen covid 19 in 60 verschillende accenten :joy: Ook zei iemand op een gegeven moment:’ Laten we proberen om niet aan corona te denken’. Ja dat gaat echt lukken man als je het er de hele tijd over hebt verder haha.

8 likes

hartstikke leuk dat nederland weer een keer gewonnen heeft hoor
maar ik begin steeds meer te vinden dat noorwegen vorig jaar had moeten winnen
wat een b o p

5 likes

hahaha ja precies! niet klopt eigenlijk, en daarom is het perfect

1 like

‘He-lo e loi-la’ roept ie blijkbaar
Ik verstond altijd: Helopa Joja

3 likes

Het is ook gewoon echt een heel aanstekelijk deuntje, blijft echt zo in je hoofd zitten.

Ik vind het ook echt jammer dat Rusland toen niet heeft gewonnen van Oekraïne. Dat was ook echt een heel goed lied.

1 like

@Otzi

hahahhaahhahaha

1 like

Vanavond werd op het officiële YouTube kanaal van Eurovision de editie van 1974 uitgezonden, het jaar dat ABBA won. Erg leuk om te zien hoe het er toen aan toe ging!

3 likes

OMFG DIT had ik gisteren nou willen zien :rofl:

3 likes

ah men ik ben helemaal chagrijnig dat ik gisteren niet die show gezien heb en ondertussen het forum gevolgd heb! jullie berichten zijn zo leuk! ik zou eigenlijk naar de familyshow (oftewel generale repetitie) gaan van de finale en was gisteren een beetje nukkig en totale desinteresse voor de halfbakken show die het zou moeten vervangen, maar als ik dit lees denk ik KUT dit was zo perfect geweest en had mn hele dag/avond kleur gegeven. godsamme. :sob: :disappointed: :sob: :disappointed:

2 likes

@instantramen heb even de uitslag van de stemming opgezocht in het vorige topic, geweldig hoeveel punten IJsland had haha! Dat was ook mijn grote favoriet. :heart: En ik vond het heel tof hoe je de uitslag presenteerde!!! Was echt leuk om alle spoilers open te klikken.

Over de alternatieve uitzending ga ik het verder maar niet hebben. :’)

3 likes

Lief!! Dankjewel :heart:

1 like

Ik luister nog wekelijks deze. Echt mijn guilty pleasure, ga hier zo lekker op.

@Evenveel Die Samantha van Letland van dit jaar deed me best wel een Tamta denken, zelfde vibe qua liedje en uiterlijk.

9 likes