Aah stom! Juist hierom zou ik wel proberen iemand te spreken erover, juist om het niet (vanuit jou gezien tenminste) zo’n elephant in the room te laten zijn als je opnieuw met ze te maken hebt.
Dat maakt het helemaal raar . Wat vreemd dat ze je niet op gesprek laten… lijkt wel alsof ze een fout hebben gemaakt als je allemaal referenties hebt enzo. Lijkt me dat andere kandidaten dat niet hebben. Wel jammer dat het zo moet gaan.
Dankjewel!!!
Zo lief dat je het vraagt!
Ja, ik weet het niet. Het ging wel goed op zich, maar ik heb het idee dat ze iemand met meer ervaring gaan kiezen. Maar dat komt ook omdat ik dat zelf misschien zou doen. Want voor vier maanden zwangerschapsverlof lijkt het me fijner als je iemand niet eerst nog van alles moet leren. Maar goed, nu vul ik van alles in. En achteraf kan altijd alles beter natuurlijk. Op het eind van het gesprek vroegen ze nog wel of ze iets niet hadden gevraagd waar ik graag antwoord op wilde geven of nog iets wilde toevoegen. Toen zei ik dat ik misschien wat ervaring mis, maar het met mijn enthousiasme en leergierigheid denk goed te kunnen maken. Misschien ook weer stom om te zeggen, maar mijn god, ik overdenk alles nu Goed, ik hoor het vrijdag dus dat wordt gewoon afwachten.
Ik blijf het een rare gang van zaken vinden dat je zo’n mail krijgt maar ze verder nergens op antwoord. Aan de ene kant denk ik ‘laat lekker gaan’, maar aan de andere kant zou ik ook willen weten waarom je het niet bent geworden. Zou je niet een keer bij haar langs kunnen gaan? Dat je even aanklopt en vraagt of ze even tijd heeft? Of is dat niet mogelijk en werkt ze op een hele andere afdeling/locatie?
Gefeliciteerd! Wat goed!
O zo lastig is dat! Ik hoop dat je morgenochtend meteen antwoord krijgt.
Iemand die regio Groningen nog een baan zoekt bij een leuk bedrijf?
Welke sector?
Zakelijke telefonie, geen KPN of Ziggo
Aha oke, en voor welke functie?
Kan je mij anders even pb’tje sturen dan stuur ik je de link van de vacature even.
Thanks voor de aanmoedigingen. Ik heb nu echt een leuke baan aangeboden gekregen. Nu nog even kijken hoe ik hier netjes mee om ga.
Als er geen maximaal aantal woorden/bladzijden staat komt het bij mij meestal op 1-2 pagina’s neer.
Meestal 3/4e van een a4tje
Ik heb vandaag een tweede gesprek gehad en hoor morgenochtend het resultaat. Ik ben erg benieuwd, en hoop eigenlijk iets te hard dat ik het word.
Als het positief is wil ik het voorstel doornemen en als het kan morgenmiddag of vrijdag al tekenen zodat ik vrijdag ook mijn ontslag kan indienen op mijn huidige werk.
Heb een leuke vacature gezien, maar ze hebben echt als eis dat je ervaring moet hebben met het schrijven of indienen van een wetenschappelijk artikel. Ik heb dat helaas niet, maar kan met mijn scriptie wel laten zien dat ik goed kan schrijven. Zal ik dan wel of niet reageren?
Altijd reageren! Alleen de perfecte kandidaat voldoet aan alle eisen en meestal solliciteert die helemaal niet. Ik ben ook aangenomen op een functie waarbij ik niet aan de eisen voldeed. Niet geschoten is sowieso altijd mis, toch!
Thanks voor je antwoord, heb je helemaal gelijk in. Ik ga reageren
Zet hem op. Met een mooie brief kun je ook al laten zien dat je in staat bent iets goeds te schrijven. Kun je soms erg veel indruk mee maken.
Ik heb zelf zojuist te horen gekregen dat ze me graag zien komen! YESS!
Potdomme NOG STEEDS niks gehoord. Ik ga vanmiddag even bellen.
EDIT: woensdag tweede gesprek!!