@Twijfelkont, goed dat je t gesprek aan gaat. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.
@Pinda, inderdaad net als @Twijfelkont toch proberen het gesprek aan te gaan en kiezen voor jezelf. Zoals zij ook zegt: werk is zo’n groot deel van je leven.
@monkeyslut, heb jij iets gehoord?
Mijn gesprek vond ik positief. Het was wel een beetje een stug gesprek en ik werd wel 3x gewaarschuwd voor de cultuur. Ik ben wel blij op zich met de indruk die ik heb willen achter laten, maar toch kwamen ze er weer op terug dat ik wel heel hoog opgeleid ben om in een productie-omgeving te werken. Ze lieten verder totaal niet merken of ze het ook een positief of prettig gesprek vonden en hoe langer het gesprek geleden is hoe meer ik begin te twijfelen aan mijn oordeel of het wel zo’n positief gesprek was.
Komt ook omdat ik vandaag ben gebeld over het gesprek van afgelopen dinsdag, dat vanuit mij geen match was, dat ik niet ben uitgenodigd omdat ze denken dat ik meer zoek dan wat zij aanbieden. Dat ik er te snel uitgekeken zou zijn. Ik wist al dat het geen match was en dat ik er niet zou gaan werken, maar toch is een afwijzing altijd heel kut en doet me toch pijn. Begin dan zo erg aan mezelf te twijfelen.