Ik heb gesolliciteerd en heb reactie gekregen van een aanral bedrijven.
Job 1: kende bedrijf en functie niet (was via recruiter) maar leek me een leuke werksfeer, uitdagende job
Job 2: ken bedrijf al heel goed, fijne sfeer, sluit iets beter aan bij mn studies, nog meer uitdaging, daarnaast nog andere voordelen zoals dicht bij werk van mn vriend (voordelig want binnekort willen we gaan samenwonen dus dan is het handig om in dezelfde buurt te zitten als ons beide jobs natuurlijk)
Bij bedrijf 1 ben ik al even terug op gesprek geweest en zij lieten vandaag weten een 2e gesprek te willen (en hoorde via recruiter dat ze dan een aanbod willen doen). Ben vandaag pas op gesprek geweest bij bedrijf 2, waarbij men aangaf dat het 3 weken zou duren voor ik meer zou horen of ze verder met me willen.
Indien ik werkelijk een aanbod van bedrijf 1 zou krijgen willen zij sowieso geen 3 wkn wachten op een twijfelende sollicitant want het zou de bedoeling zijn om dan al op te starten.
Bedrijf 2 geniet wel iets meer mn voorkeur maar voor hetzelfde geld kiezen ze niet voor mij natuurlijk en dan blijf ik met niets over.
What to doooo