Ha, ja dat is het hem ook een beetje, dat ik het gevoel heb dat ik nu mijn perfecte baan moet vinden! Maar inderdaad, dat hoeft ook helemaal niet gelijk!
En ook @kleinmaargroot Ja het voorname wat ik nu heel erg mis is een team werken. Er zijn dagen dat ik niemand hoef te spreken, en daar gedij ik gewoon niet goed bij. Ik krijg juist energie van andere mensen, en niet per se in mijn eentje werken. En daarnaast vind ik het werk wat ik nu doe (soort IT systemen ontwerpen) niet echt leuk. Prima, maar niet leuk. Merkte dat heel erg toen ik een collega moest inwerken, toen dacht ik bij alles wat ik haar moest uitleggen, ja boeiend. Terwijl ik het wel weer enorm leuk vind als iemand mij vragen stelt die studiegerelateerd zijn (schoolvak).
Zaken die ik dan wel weer leuk vind nu zijn de puzzeltjes, en het uitgedaagd worden om nieuwe dingen te doen/leren. Daar kan ik echt bijna een high van krijgen!
Maar goeie ik ga eens een uitgebreidere lijst hiervan maken!
@bonfire Oh die ga ik doen! Ja daar ben ik ook bang voor bij een coach, heb de laatste jaren al best veel van dit soort testen gedaan / moeten doen, ook voor mijn werk wel. Ik weet wel wat voor Myers Briggs type ik ben, en welke DISC kleuren bij mij passen (en hoe anderen mij zien). Het liefst zou ik iemand willen die zegt: dit moet je doen en dat dat het ook is, maarja dat is ook niet zo realistisch.