Ai, ik zou maar goed koelen als ik jou was en anders huisartsenpost bellen.
Beterschap
Thanks . Ik ga morgen de huisarts bellen. De pijn is er niet minder op geworden.
Misschien even op een zwembandje zitten of als je die niet hebben zo’n reiskussentje? Beterschap
Oei klinkt pijnlijk, stuitje is zo’n rotplek he? Niet te lang wachten met zorg vragen!
De tocht ervoor klinkt heel leuk!
Oeh, met aanhoudende pijn toch even laten checken. Ik ken meer dan 1 rolschaatsers met gebroken stuitje
Heuvels kunnen echt verraderlijk zijn he, je maakt echt snel vaart!
Gisteren toch maar even de huisartsenpost gebeld. Ik moet idd koelen en vier keer per dag twee paracetamol slikken. Ze zei dat het even pijnlijker gaat worden voordat het beter wordt. Mocht het gebroken zijn, ze gaan er niks aan doen. Ik ga het toch nog in de gaten houden, want las online dat het problemen kan geven als het schuin heelt. En daar heb ik geen trek in. Gelukkig heb ik een directe lijn met de bekkenfysio.
Hoe gaat het nu met je?
Wat lief dat je het vraagt . Het gaat al een stuk beter. Elke dag wordt de pijn minder dus ik ga er maar vanuit dat er geen breuk zit. Dan lag ik waarschijnlijk nog te creperen. Ik heb hoop dat ik volgend weekend alweer op de rolschaatsen kan staan. We gaan het zien.
Hoe gaat het met het oefenen?
Oeffff ik ben echt zo bang om mijn stuitje te vallen, is echt een van mijn grootste angst met skaten!
Krijg echt het idee dat iedereen die rolschaatsen vanalles breekt haha
Ik ben op mijn stuitje gevallen toen ik van een heuvel liep, dus hoeft niet met skaten of rolschaatsen te gebeuren.
Hoi! Ik werd getipt om hier even te kijken nav een val met skeelers. Ik ben gister ook heel hard op m’n stuitje gevallen. Ik ga wel vaker onderuit met skeelers maar dit deed echt onwijs pijn, ik kon niet eens direct opstaan en moest echt even bijkomen voordat ik weer een beetje kon bewegen. Nu is die hele area blauw (charmant) en doet het echt pijn bij iedere beweging.
Verder wel heel enthousiast over het skeeleren dus zodra het weer een beetje gaat qua pijn, wil ik het weer proberen!
Ben helemaal ondergedompeld in het rolschaatsen en activiteiten in Den Haag. Dus voor alle mensen die hier wonen of in de omgeving maybe leuke tips.
De verademing (park) hier komen vele mensen bij elkaar en gaan echt jam skaten, maar iedereen is welkom om te joinen.
op Scheveningen komt er een caravan waar je rolschaatsen kan huren zodat je lekker kan flaneren over boulevard tijdens de zomermaanden.
Zelf heb ik de afgelopen dagen thuis moeten oefenen vanwege school en werk. maar ga van de week weer zelf buiten oefenen.
Heb eerlijk gezegd niks meer gedaan. Had een zere enkel (al voor t rolschaatsen). En durfde eerlijk gezegd niet meer zo goed. Morgen misschien maar weer eens doen.
@NoTime doet echt pijn hè! Ik moest ook even blijven liggen. Het was echt concentreren om door de pijn heen te komen. Net alsof je een soort sleutelbotje raakt en niet weet waar de pijn vandaan komt. Voel je je inmiddels wat beter?
@PinkNurdy ik ben serieus elke week bij de rand van dat park. Op welke dagen is die skate community er?
Het lijkt mij leuk om een keertje bij Scheveningen te skaten. Of door de duinen bij het Zuiderstrand. Het enige nadeel aan het verhuizen is dat de kust niet meer op loopafstand is.
@Whoopdidoo balen van je enkel! Ik herken dat wel, die angst. Misschien helpt het om te oefenen met vallen en jezelf ook opzettelijk (op een goede manier) te laten vallen. Dat ga ik straks ook oefenen. Enige geruststelling, ik ben dus gevallen omdat ik ongeduldig was. Dit was de derde keer op rolschaatsen en besloot gelijk flinke afstanden af te leggen. Ik was moe en onvoorzichtig. Slechte combi.
Zelf zit ik nu in een whatsappgroep en deze mensen appen serieus dagelijks dat ze daar skaten.
doordeweeks tussen 3/5 uur en in de weekend verschillende tijden.
Ik kan je wel een DM sturen, zodat je ook in contact wilt komen met deze groep, het is via een rolschaats school/initiatief
Ha ik duuuurffff niettt hahaha. Ik ga heel undercover een keertje langslopen. Kijken of het wat voor mij is.
Edit: welke school?
Heeft een van jullie wel eens zelf skates laten ontwerpen? Van Bont bijvoorbeeld? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen
Snap ik hoor
toevallig is er 2 mei om 1 uur in het zuiderpark (bij sportcomplex Zuiderpark) is er een soulful sunday, daar komen heel veel rolschaatsers op af.
en iedereen is welkom, met/zonder rolschaatsen. Ik ben er zelf ook (als newbee)
quadsk8 (binnenkort gaan ze een nieuwe locatie openen)
ze maken gebruik van verschillende sociale media
Ik ben vanmorgen ook weer geweest en heb geoefend met transitions. Ging best oké! Wel heel langzaam maar goed met wat meer oefenen komt dat denk ik wel goed
@batallador (stuur je een dm er & @Mae_Mobley maar ook andere die in en rond DH wonen
Als jullie willen kunnen we met z’n 3 rolschaatsen of wie nog meer wilt, gewoon heel low key, stuntelen, van elkaar leren.
met meerdere is het toch leuker/gezelliger dan in je eentje. Helemaal begrijpelijk als je denk wow zo’n groep is even intens, maar de intensie van deze groep is iedereen is welkom van beginner tot gevorderd, iedereen leert van elkaar en hele chille muziek