Skate & Roll

Ik ben bijna op t punt impalas te bestellen omdat dat de enige beetje leuke zijn die leverbaar zijn. Maar ben zo bang spijt te krijgen.
Edit: heb reviews gelezen. En ben genezen denk.

Heb deze gekocht. Screenshot_20210331-134819_Chrome
Heb alleen geen bestelbevestiging :sob:

4 likes

Voor wie nog twijfelt of ze wel kunnen leren rolschaatsen/skaten:

4 likes

Oh ja goede! https://youtu.be/z03xYjlTbI8 dit is trouwens het filmpje waar ik t over had gister. Als ik mn arm breek. Het is haar schuld :joy:

O, ik moet gewoon met een rollator als steun gaan oefenen :bulb:

Oprecht een goed idee. Mag m vast wel lenen van de buurvrouw :joy:

Haha, ik heb die van mijn moeder helaas weggedaan, maar is inderdaad best een goed idee.

Denk dat je het met iemand anders over het filmpje hebt gehad, of dat ik je post gemist heb. Maar heb wel een stuk ervan gekeken en vond het een hele goede! Denk dat dit echt fijn is voor iedereen met overgewicht die twijfelt om te beginnen

@LastYoungRenegade haha ja of een winkelwagentje. Wieltjes onder een stoel maken lijkt me ook een tof idee. Zelfde idee als achter een stoel schaatsen op het ijs.
Met een hoop bubbles oefenen en bescherming kom je ook al een heel eind. Die balans wordt vanzelf beter

1 like

ik heb zojuist mijn nieuwe wieltjes ontvangen

• Atom pulse, 65mm
  • Energy Wheels, 57mm
    en wow die atom pulse zijn geweldig, so smooth :heart_eyes:

6 likes

Ben nu al doodnerveus en tegelijkertijd kan ik niet wachten tot ze binnen zijn. Ze komen vrijdag. Maar dan ben ik werken en zaterdag ook dus zondag pas echt proberen al trek ik ze vrijdag meteen aan natuurlijk.

1 like

afbeelding

Gewoon al drie dagen achter elkaar naar buiten geweest om te rolschaatsen. Heel Covid niet zo veel beweging gehad haha.

De bubbles en bochten gaan goed en zelfs een stukje naar achter gegaan vandaag haha. Alleen de scissors lijken niet echt te lukken. Het voelt allemaal heel instabiel. Herkent iemand dit?

14 likes

Ik dacht dat bubbles en scissors hetzelfde waren! Wat is het verschil? Ik ben ook een newbie trouwens haha

1 like

Ik heb haar filmpje gevolgd dus ik ging er vanuit dat het twee verschillende dingen waren.

Het is in elk geval dat je je voeten kruist haha en je gewicht verplaatst naar je achterste voet. Newbies unite haha. :yum:

3 likes

Komt vanzelf! Lopen op een evenwichtsbalk is ook net wat lastiger dan lopen op straat. Met je voeten op 1 lijn is je gewicht verdelen net even anders. Gewoon Dirtyā€™s video blijven volgen en dan zul je zien dat het uiteindelijk ineens lukt

2 likes

Dit is echt een fijn stuk om op te oefenen volgens mij. En love de Moxiā€™s.

2 likes

Meh ik denk dat ze pas woensdag komen ipv morgen. Is niet heel erg want heb nog zere enkel. Maar ik wil ze gewoon. Pijn is een emotie, dat kan je uitschakelen :joy:

Wow zo lang? Ik had maandag (na 15.00) besteld ook bij Skatepro en mijne kwamen vandaag binnen. Dus als jij woensdag voor 15.00 hebt besteld zouden ze er toch morgen moeten zijn?

2 likes

Ja of zaterdag dan minstens maar heb nog geen verzendbevestiging en ook geen geduld.

Heb je ze al aan gehad?

Oh mweh. Ik heb even teruggezocht en mijn verzendbevestiging kwam gister om 17.05, dus die zou jij nu ook wel gehad moeten hebben.

Jaaa ik heb de roze Chaya Melrose en ze zitten zo heerlijk!

IMG_20210401_130117_032

Ik heb net ook gelijk driekwartier geoefend, vooral op vaart maken en stoppen.

10 likes

Ik heb sinds deze week ook rolschaatsen. Ik kan echt prima schaatsen en skeeleren maar ik ben met rolschaatsen met een kort rondje toch 2x onderuit gegaan (meteen een lelijke beschadiging, maar blijft een gebruiksproduct). Echt dat ik gewoon naar achteren gleed. Ik heb chayaā€™s en die rem zit zo hoog. Hebben jullie tips? Gewoon een kwestie van oefenen en doorgaan? Had verwacht dat het mij wat makkelijker af zou gaan eigenlijk.