Ik had ze 6 maart besteld en 20 maart ontvangen.
Heb ze nu nog een keer gedragen en even extra hierop gelet, maar mijn hiel zit echt helemaal prima Merk ook dat naarmate is ze vaker draag, ik ze makkelijker goed strak kan strikken. Dus helemaal blij mee so far
Chill! Bij mij gaan ze terug helaas, bij mij zit de hiel een klein beetje wijd maar wel oke, maar de veterhaakjes aan een kant zitten helemaal scheef aan een schoen ze wijzen naar beneden zegmaar in plaats van naar de zijkant…
Ah nee, wat balen En nu?
Geeeen idee, echt stom. Wil gewoon lekker rolschaatsen maar ik heb best wel smalle (en dus relatief lange) voeten. Zou echt fijn zijn om gewoon in de winkel te kunnen passen. Misschien ga ik toch maar gewoon voor chaya melrose, ook niet perfect maar wel een stuk goedkoper en kan er vast wel mee uit de voeten tot de winkels weer open zijn en er meer voorraad is.
Er speelt zich een kleine crisis in mijn hoofd af omdat, als ik geduldig was geweest, ik gele rolschaatsen had kunnen kopen. Geel is mijn lievelingskleur.
Dit is even een kleine waarderingspost naar mijn roze, zwarte, blauwe rolschaatsen. Ook jullie zijn leuk en maakten mij zo blij toen ik de doos voor het eerst open deed.
Serieus, nu zit ik te overwegen om deze te verkopen zodat ik de gele kan kopen. Ik moet even normaal gaan doen. Zit midden in een dure verbouwing.
Ik ga denk ik ook voor de gele.
Je helpt niet
Haha sorry. Welke maat heb jij?
Ik draag schoenmaat 39, maar de rolschaatsen zijn in maat 40. Ze zitten perfect.
Helaas dan heb ik 41 nodig anders had ik ze wel overgekocht.
Ah nee joh! Lekker die gele kopen. Die zijn echt onwijs mooi
Ik heb mijn nieuwe inline skates binnen, 4x90 mm van Rollerblade. Heerlijk om weer op de wielen te staan, al is de hoogte even wennen qua wendbaarheid. En ik heb een mesh boot, wat heel onwennig voelt, alsof ze veel te wijd zijn en ik helemaal geen steun heb aan de zijkant van mijn voeten haha. Nog wennen dus, maar ze gaan harddddd.
Heel herkenbaar dit ik overweeg het ook.
Nice!!
Het wordt echt lekker skeelerweer de komende week, zin in!
Ik ben al weken rolschaats filmpjes aan het kijken en het lijkt me ZO leuk. Hoewel ik wel twijfel of ik het ooit ga kunnen of dat ze uiteindelijk weer in de kast belanden haha.
Ik ga woensdag skaten met een vriendin. Zij heeft rolschaatsen en extra skates, dus ik leen dan haar skates. Maar ik heb nu zo’n zin om gewoon rolschaatsen te bestellen en dan ook te kunnen rolschaatsen haha.
Heeft er iemand impalas die gewoon goed zijn? Ik vind ze zo leuk maar wil ook niet dat ze na een maand al stuk zijn. Ik betwijfel of ik de eerste maanden uberhaupt de achtertuin uit kom dus heel heftig worden ze niet gebruikt.
Ja heb ik. Ik denk dat ik geluk had of ze nog net heb gekocht voordat de kwaliteit achteruit ging. Nu nog Impala’s kopen is op eigen risico.
Meh.
Die gele chayas zijn uitverkocht in mn maat. Kijk nu een video van Shove over 5 tips for fat rollerskaters en had besloten t maar gewoon te doen. Nu nog verder zoeken.
Wil zo graag binnen met rolschaatsen! Ik heb alleen vrij dikke enkels en hoor dat de meeste rolschaatsen dan niet chill zitten. Iemand hier ervaring mee?