Skate & Roll

Aaah gaaf, zijn dit de moonlight roller?

1 like

Oh tof!! Ik vond die mint ook erg mooi en heb lang getwijfeld! Wanneer krijg jij ze binnen? Of heb je ze al?
Ik heb dezelfde maat gekocht als ik normaal van schoenen draag en die lijken me prima :ok_hand:t2: De schoen is zacht gevoerd, maar wel stevig. Daardoor gaat het goed aantrekken van de veters nog een beetje moeizaam. Maar dat zal vanzelf wel goedkomen. Voor nu zitten ze heerlijk in ieder geval!

@Whoopdidoo & @PinkNurdy Dit zijn de Luna Skates in Black Shadow.

Nou, ik heb hier in de tuin wat geoefend en heel eventjes op de weg. Dat vond ik echt lastig hoor. Hier achter ging aardig, we hebben hele grote gladde tegels. Sommige dingen gingen verrassend makkelijk (en vergelijkbaar met skaten bijvoorbeeld) zoals achteruit rijden en omdraaien. Op andere momenten vond ik het een stuk moeilijker. Terwijl ik stilstond ben ik al een paar keer bijna gevallen, wat me met skaten nooit gebeurd. Haha :sweat_smile: En ik merk dat mijn rechtervoet sneller naar binnen draait, alsof ik teveel op de binnenkant van mijn voet leun. Maar kreeg al de tip even te checken of rechts niet toevallig losser zit als links. Dus dat ga ik morgen even doen. Verder vond ik het vooral super leuk! :partying_face:

3 likes

Oeh ik heb ook lang getwijfeld, toch maar voor mint gegaan. Geen idee wanneer ze binnenkomen heb ze gisteren besteld en ze waren gewoon op voorraad, ik hoop dat ze snel worden verzonden :scream:

1 like

Ik las trouwens net een review over iemand met luna skates die last had van een slippende hiel, herkenbaar? Of niet? Maak me gelijk helemaal druk of ze wel gaan passen met mijn mini hielen haha

Oh nee, niks van gemerkt. Maar ook niet heel bewust op gelet eigenlijk. Zal ik de volgende keer dat ik ze draag even doen :+1:t2:

1 like

Twee weken geleden heb ik dronken een longboard gekocht (wilde ik al langer hoor maar ik twijfelde, dus toen heel yolo gewoon besteld). Sindsdien een paar rondjes gedaan, wat eerlijk gezegd beter ging dan verwacht! Ging net ook even snel een klein rondje in m’n lunchpauze en voor het eerst op m’n bek gegaan. :joy: Nu zie ik er uit als een soort grote kleuter met een kapotte knie en elleboog.

Wel echt blij dat ik m’n pols beschermers om had trouwens!

7 likes

Lekker korstjes krabben!

:joy: kom je helpen?

1 like

Naaah! :sweat_smile:

Moest hardop lachen om jouw comment hahaha

1 like

Jeej rolschaatsen is leuk! Het lijkt zo veel op schaatsen. M’n bovenbenen zijn in een lange tijd niet zo actief geweest.

afbeelding

We hadden ook een mooi parkeerterrein gevonden om te oefenen. Morgen gaan we sowieso weer!

15 likes

afbeelding

Die van mij zijn ook eindelijk binnen. Nu nog bescherming

17 likes

Ik had gisteren voor het eerst opeens een losse veter die om mijn wiel gedraaid kwam te zitten. Ik viel niet echt maar ik verloor mijn balans en uit gewoonte deed ik mijn knie naar beneden om op mijn kniebeschermer tot stilstand te komen, maar die had ik dus niet aan :+1:t2:

Nu heb ik een schaafwond haha.

2 likes

Dit zijn Chaya’s toch? Ik vind deze zo mooi maar ze waren echt overal uitverkocht. Waar heb je ze gekocht?

1 like

Ja klopt. Ik heb ook weken overal gezocht en uiteindelijk deze op een Spaanse site gevonden (inercia.com).

Hebben jullie fijne Nederlandse sites om dingen te bestellen?

Iemand een goede site voor leuke toe guards gevonden of sowieso leuke accessoires? Je hebt die er helemaal omheen zitten. Deze lijken mij beter dan die van een strookje.

Hier zijn een paar maten op voorraad.

Heb net drie weken geleden ofzo al nieuwe gekocht :cry:

Via etsy koop ik ze.
Al heb ik daar een set gekocht die dus niet op mijn chaya Melrose passen. Zit je dan met je toe guards uit Amerika. :sweat_smile: Zou dat dus wel even goed navragen bij de verkoper.

@Mae_Mobley herkenbaar, ik ben voor de blauwe chaya’s gegaan en nu rolschaats ik al een maand niet ivm slijmbeursontsteking op m’n hiel. Had dus best op deze gele kunnen wachten. :sob::sob:

Duurde het lang voor je ze binnen had? Ik wist niet eens dat er verschillende maten in zijn. Thnx voor de tip!

1 like