Dirty heeft ooit in een filmpje gezegd dat ze liever heeft dat je kort maar vaak oefent, dan af en toe en dan 3 uur lang. Ik deed dus vooral het laatste en ben door haar nu dit gestart. Ben inderdaad ook echt stukken vooruit gegaan
Soms heb ik geen zin en sta ik pas tegen middernacht in de woonkamer te oefenen (geen onderburen), maar ben altijd blij als ik het gedaan heb en als ik eenmaal bezig ben, wordt het vaak langer dan een kwartiertje.
En ik doe het niet omdat het moet van mezelf, maar omdat ik het wil. Als ik het niet meer wil dan stop ik ermee. Met de instelling zo’n 365 challenge te gaan halen, was ik denk ik allang al gestopt. En ben dus ook met kerst toevallig begonnen en niet gepland op de eerste van een maand. Je zou dus inderdaad gewoon de rest van de maand maart kunnen proberen vol te maken zonder er teveel druk achter te zetten. Gewoon om te kijken hoe het je bevalt.
Rolschaatsen met een rits zou echt fijn zijn! Ik woon ook niet op de begane grond en loop nu op mijn toestops de trap af. Vind het niks buiten op de grond te moeten zitten om ze aan te trekken. Denk erover jamplugs te gaan proberen en vraag me echt af of ik de tocht op de trap dan ga overleven hahaha.
Zag trouwens laatst een frans bedrijf die rolschaatsen maakt die je op (door hun aangepaste) gewone schoenen kan klikken. Dat zou ook zo geweldig zijn om te hebben! Gewoon op je docs of sneakers ofzo naar buiten en dan dan je wielen erop klikken. Zo tof!
.