Je bedoelt de huizen die ik heb opgeslagen vanuit de gallery? Blijven die wel in mijn gallery staan als ik het leeg? Bedankt voor je reactie!
Dat weet ik niet zeker… als ik huizen download op thesimsresource of dergelijk plaats ik ze in de tray map.
Kan me voorstellen dat huizen uit je gallerij hier oon in komen
Ahhh ok! Ik download nooit huizen dus ik denk dat dit dan huizen zijn die ik heb opgeslagen in de gallery. Kan ik ook de Saves map legen? In mijn game heb ik maar 1 save, de rest verwijder ik.
Mijn sim ging dood van het lachen?!! wist helemaal niet dat dat kon
Kan wel, maar dan is die ene die je nog hebt ook weg. Ik zou even googlen welke mappen weg kunnen want het spel slaat ook veel cache bestanden op die verwijderd kunnen worden. Ik leeg dat eens in de zoveel tijd zodat mijn spel beter loopt.
Het is trouwens een filmpje dus even er op klikken, moest erg lachen om het einde haha
nee, want ik koop nooit buiten de sale, dus wilde het nu eigenlijk als onderdeel van een bundel kopen maar dat gaat (nog) niet. Ik heb eilandleven nog niet en die wil ik heel graag, dus wil liever de bundel. Zo suf, ik wil niet €10 voor de stuff pack betalen, maar wil dan wel €47 voor een bundel haha. uurgh EA wat doe je me weer aan.
Ik heb vanaf vanavond een week vakantie, dan ga ik hem denk ik kopen en spelen
Jaaaa! Meteen gekocht.
En is het een leuke pack?
en??!
@Vaiana @wompie ik heb ‘m vooral gekocht voor de CAS en BB mode. Daar ben ik iig heel blij mee. Hopelijk kan ik vanavond meer van de gameplay ontdekken.
Leuk! Paranormal kan nu wel in de bundel. Dan betaal ik 49,95 voor eilandleven, uiteten en paranormal. ipv 69 wat de packs los zouden zijn. Is dat het waard? Of zal ik wachten op een sale? Ik kan wel het hele weekend spelen
Ik vind Island Living wel geinig, niets meer dan dat. Dining Out werkt voor geen meter… je moet super lang wachten op het eten. Ondertussen moeten je sims naar het toilet, etc. Dus ik zou zelf gaan voor City Living, Seasons, Snowy Escape of Cats and Dogs
Ik zou Uiteten niet nemen, het idee is leuk, maar zoals marley zegt, het werkt helemaal niet goed. Eilandleven vind ik qua wereld erg mooi, maar als je nog geen Seizoenen hebt, dan zou ik die absoluut aanraden.
Yes gekocht en ga hem morgen denk ik uitproberen!