Simstopic #2

Gister weer uuuren zitten simmen!

Ik was begonnen met 1 vrouw die ik een rags to riches challenge heb laten doen. Haar verhaal is dat ze heel graag wilde schilderen maar niemand haar schilderijen waardeerde. Inmiddels is ze door haar leven op straat gegroeid in haar werk, woont ze in een prachtige bungalow verdiend met haar schilderijen (gister helemaal ge/verbouwd) getrouwd met een hacker en hebben ze net hun eerste baby.

Gister ook een nieuw verhaal begonnen van Bram die begon ook met 0 euro. Bram wil vooral lekker genieten van de natuur, vissen en fruit en groente verbouwen en hij gaat proberen zelf meubels te maken en te verkopen. Zijn huis is letterlijk 1 kamer met een bed, wc, douche en mini keuken :joy: Is nog even geen geld voor meer.

En ik ga straks eco life er bij kopen :partying_face: zit er nu al weken aan te denken dus fuck it, ik heb eindelijk mijn lockdown activiteit gevonden.

5 likes

Ik kwam deze laatst tegen en vond deze toch echt wel herkenbaar! :grinning_face_with_smiling_eyes:

32 likes

Ik heb dus een paar weken geleden de overstap gemaakt naar sims 4. Heb nu de uitbreidingen eilandleven, stadsleven (of hoe die ook heet) En heb gisteren sneeuwpret gekocht. En die laatste is leeeuuukkk! Ben nu helemaal bezig met klimmen, snowboarden en alles. Zo tof!
Heb mijn gezin net laten verhuizen en ben zelf een huis aan het bouwen voor ze. De buitenkant staat en ik ben er best wel tevreden over al. Nu nog de binnenkant helemaal indelen en inrichten en de buitenkant wat gezelliger maken

17 likes

Ik kwam er tijdens het inrichten achter dat het huis eigenlijk te groot is om echt gezellig in te richten :sweat_smile: Luxeprobleem. Ben niet helemaaalll blij dus, foto’s in spoiler

foto's van mn riante optrekje in de sneeuw

10 likes

Hahaha, herkenbaar probleem :joy: Ik vind grote huizen bouwen wel leuk, maar zit dan vervolgens echt uren te poten met de inrichting omdat het zo groot is.

Ik vind je huis wel mooi gelukt!

4 likes

Dankjewel! :smiley: Ik heb altijd te weinig ruimte voor al die vaardigheiddingen enzo, maar als ik het zo groot heb baal ik weer. Ook qua tijd om overal heen te lopen is het niet handig. Volgende projectje maar een zo klein mogelijk huis.

Heeft iemand studentenleven en hoe bevalt dat?

1 like

OMG bijna 4 februari! :scream:
Zullen wel weer een nieuwe hottub als kado krijgen of zo, maar ik hoop op de Sims 1

4 likes

Hahahaha.

14 likes

Mijn favoriete (oke, enige :joy:) bouwstijl!! Love it!

1 like

Oooh wat gaaf :heart_eyes:

@MACdonalds ook een tof huis! Vind je city life of snow world (haha ik ben slecht in de officiele namen) leuker? Ik heb nu seasons en eco living maar wil er eigenlijk nog 1 bij.

Ik heb gister een hele schattige bungelow gebouwd. Ik moet nog even de tuin herinrichten dan zal ik fotos delen

1 like

Sowieso sneeuwpret! veel meer meubels en bouwstijlen en ik vind ook de wereld en activiteiten veel leuker.

1 like

Ugh ik ging sneeuwpret niet kopen ‘want ik ga EA nooit meer sponsoren :triumph:

Maar door het enthousiasme hier…

image

Waar is m’n ruggengraat.

12 likes

Gaaf! Ik vind daken altijd zo moeilijk, het lijkt nergens op bij mij. Dus ik ga jouw huis eens proberen na te bouwen :slight_smile:

1 like

:fearful:
Snowy Escape beter dan City Living?!?!
Ok grapje, ik vind ze allebei heel goed en leuk.

2 likes

Same.

1 like

OMG OMG OMG! :grin:
2 likes

Ik vind het zo jammer dat ik de Sims 2 met geen mogelijkheid goed werkend krijgt op mn laptop

Ik heb zo ontzettend veel cc gedownload en ga nu lekker heel het weekend spelen. Ga eindelijk eens de newcreast challenge doen en afmaken. Iemand die challenge wel eens gedaan?

3 likes

Nee denk ik… wat is dat voor challenge?

Dan ga je vanuit 1 Sim heel newcrest bouwen. Dan begin je met een Sim die een tuinier is en dat wordt uiteindelijk het park. Kind van die Sim wil dan een groot gezin vormen en moet je drie huizen bouwen als ‘wijk’. Zo vul je uiteindelijk heel newcrest vanuit 1 Sim. Hier wordt het uitgebreid uitgelegd: https://buildnewcrestchallenge.wordpress.com/

Zelf ben ik meerdere malen begonnen aan deze challenge maar nog nooit verder gekomen dan de tweede generatie haha. Nu wil ik wel ver komen, hoop ik.

3 likes