Simstopic #2

Jaaa heb ik gedaan! Ik stel me ook voor aan iedereen, maak praatjes, soms flirt ik zelfs😂 Ik vind het zo gek! Als ik Google dan lees ik ook dat het heel lastig is om dit te voltooien.

1 like

Heb je al geprobeerd om je zang te oefenen in het openbaar of zoiets? Daar komen bij mij altijd wel veel fans op af haha

1 like

Dat zal ik eens proberen! Ik ben een influencer dus kan niet zingen maar kan een gokje wagen.

4 likes

ik had niet gezien dat ik in het simstopic zat dus ik echt huh wat een rare tip joh? en dan de reactie van @marley hahahah. error

15 likes

Iemand heeft een mod gemaakt waardoor je het nieuwe systeem voor huidskleur en makeup ook hebt voor haar en kleding:

Helaas vooralsnog achter een paywall, maar je mag van EA alleen mods/cc achter een paywall zetten als het tijdelijk is.

3 likes

tenor (1) (3)
Ik vind het te grappig dat EA dit bepaalt

2 likes

Na de update spaced de Sims hem weer helemaal :sob:

1 like

Brb ff truffels eten en sims spelen

11 likes

Goed plan.

Oh no

Hoeee vet is dit

4 likes

Mannn, als ik het talent/geduld toch had… :heart_eyes:

Wow wat bouwt zij vette dingen zeg! Slaat ze die ook op in de galerij?

Is zij nederlands btw? Of klinkt het alleen maar zo?

Geen idee maar ik dacht ook al een Nederlands accent te bespeuren haha. Ik denk het wel.

De CAS en BB van Paranormal is echt geweeeeeldig! Ik had ‘m op voorhand al afgeschreven maar ik overweeg nu toch om hem aan te schaffen.

Edit: een video van Deligracy waar ze het laat zien. https://youtu.be/62gpK2SB_pI

4 likes

Jaa zo leuk! Echt precies de stijl waarin ik graag bouw in de sims.

Ik heb ook echt last van bugs na de update. Zo heb ik steeds waterplasjes overal in huis. Zo irritant!

Ooh wat leuk! Ik gebruik geen cc, dus leuke stuff om mee te bouwen en kleding spreekt me heel erg aan.

Ik was eerst een beetje sceptisch, want de career en de haunted house leken me erg leuk, maar niet voldoende, maar nu ga ik hem denk ik toch (in de sale) aanschaffen.

Weet iemand van jullie of ik de Tray folder kan deleten? Hij zit zooooo ontzettend vol. Ik heb verder geen idee wat de Tray folder doet en of ik alle bestandjes moet bewaren om te kunnen spelen. :slight_smile:

1 like

Hierin staan gedownloade huizen. Kan gewoon leeg!