Simstopic #2

Ik heb sinds kort de Slice of Life mod (https://www.kawaiistaciemods.com/post/slice-of-life-mod) gedownload en het is echt zo’n leuke mod. Voegt echt enorm veel toe, vind het zeker een aanrader.

Ik vind de meubels van de nieuwe Stuff Pack wel leuk voor mijn Sears Catalog Homes, maar verder ben ik niet gek op de gameplay

Ik had hier nog nooit van gehoord, dus heb het even opgezocht. Wel handig om na te bouwen die huizen met floor plans erbij. In welke wereld heb je ze gebouwd?

Hahaha ik had niet door dat ik een tweeling kreeg, dacht dat het een bug of iets was dat ik hetzelfde scherm nog een keer kreeg. Dus ik heb nu tweelingjongetjes die allebei hetzelfde heten :joy:

22 likes

Hahahahahaha

1 like

Newcrest, maar vooral omdat de andere werelden al volgebouwd waren

1 like

Ik vraag me echt af hoe mensen mods zoals deze maken. Want je manipuleert/voegt iets toe aan het spel zelf. Is dat dus open voor mensen om te doen? Eigenlijk net zoals met cc natuurlijk maar een mod is natuurlijk wel wat meer.

1 like

Ohhhh de Slice of Life klinkt echt heel leuk! Ik wil ook graag mods toevoegen aan mijn game maar ik moet eerst een soort ‘uitpak’ programma downloaden. Ik download niets want ik vind al die sites er zo dodgy uitzien. Welk programma gebruiken jullie om de Mods uit te pakken? Geen blauwe schermen😂?

Winrar! Je hoeft er niet voor te betalen (de ‘je gratis proefperiode is afgelopen’ pop up kan je gewoon negeren), maar het is volledig veilig.

Indd wat @Quinoa zegt! Als je dan mods gaat downloaden, wil ik trouwens ook nog MC Command Center aanraden. Je kunt daar superveel dingen mee aanpassen (op YouTube staan eventueel tutorials, maar je kunt ook gewoon zelf door het menu klikken en ontdekken). Die mod zorgt als het ware voor story progression.

Dus niet gespeelde huishoudens in je save file kunnen dan zonder jouw inmenging gaan trouwen, scheiden, kinderen krijgen etc.

Met Windows kan je meestel ook uitpakken toch, als je rechtsklikt op een bestand?
Anders vind ik 7zip een fijne! Die heeft geen pop-ups :slight_smile:

Ik gebruik MCCC eigenlijk alleen zodat ik makkelijk nog dingen kan aanpassen in CAS enzo haha, wist helemaal niet dat het ook zoveel andere functies had! Misschien toch eens verder uitzoeken wat er allemaal mee kan

Thanks meiden! Ik ga er dit weekend even naar kijken.

Als ik zo uit mijn luiheid modus kom ga ik mijn laptop pakken en lekker simmen.

Ik twijfel of in vanavond nog een uitbreiding er bij koop of nog ff wacht

1 like

Weet iemand wat die dingetjes onder het geld kapitaal betekenen?
Onderste lijkt wel een banaan.

1 like

Dat zijn stukjes en beetjes (bits and pieces). Die heb je nodig in Eco Lifestyle om dingen mee te maken en je vind ze in vuilnisbakken of door dingen te recyclen.

1 like

Weet iemand of mcc al is ge-update? Dus na de laatste update van sims4.

Morning run <3

9 likes

Dit lukt me niet… ze is een 5 star celebrity, ze organiseert (met succes) meet-and-greets, loopt overal op straat en alsnog wil niemand met me op de foto. Hoeeeeeee kan ik dit regelen?:joy::no_mouth:

Misschien kan je naar hotspots gaan? De clubs of sportscholen. Heb het idee dat daar altijd meer fans zijn dan random op straat haha