Simstopic #2

Eens!

1 like

Jaa Generations! Dat was zo leuk. En idd meer gameplay voor tieners!

1 like

https://www.instagram.com/p/CJ6SHKgF3H5/?igshid=1adep0jkspe0b
Hippiekleding? :thinking:

Ik heb net voor het eerst sinds een lange tijd weer gespeeld omdat ik allemaal oude videos van teske aan het terug kijken was had ik er helemaal zin in. Meteen ook maar weer wat uitbereidingen gekocht nu die aanbieding er was. Ik heb erbij gekocht eiland leven, jungle avontuur en perfecte patio. Wat is sulani een leuke wereld zeg! Echt super mooi. Heb tot nu toe wel alleen nog maar gebouwd maar denk dat ik veel in deze wereld/dit huis ga spelen. Morgen het huis inrichten want nu zijn mijn ogen moe haha.

Ik was(/ben) trouwens nooit een goede bouwer omdat ik vooral het spelen leuker vond. Dus ben nu al echt blij met hoe dit is gelukt voor mijn doen.

twee fotos buitenkant huis

12 likes

@betty

2 likes

Sorry voor geklaag, maar de gameplay is shit. Sorryy

Wel leuk dat Bonehilda terug is, daar werd best veel om gevraagd volgens mij.

2 likes

Justice for Bonehilda! :rofl:

Kan me niet voorstellen dat ze een keer luisteren naar onze vraag haha :sweat_smile: zo veel waardeloze packs

Bedoel je dat we willen dat babies meer zijn dan krijsende objecten die hun wiegje vast zitten?

2 likes

Neeee dat wil ik niet!! (komt het nu?)

3 likes

Weer €€€ bespaard.

1 like

De code is er al

De trailer is er!

Denk niet dat ik m ga kopen, als ik iets haat in de sims dan zijn het de geesten

7 likes

Not for me

1 like

Hij lijkt mij best leuk, voor een stuff pack.

Ja en er zit een nieuwe carrière bij!

Lijkt mij ook leuk! Ik ben eigenlijk altijd aan het bouwen en bijna nooit aan het spelen. De nieuwe meubels en decoratie lijken me leuke toevoegingen.

Ik vind het er wel leuk uit zien! Ben alleen niet zo’n fan van geesten die in het dagelijks leven van je Sim opduiken dus dat is wat minder haha. Maar vind de kleding er wel tof uit zien, en eenmalig geesten oproepen met een Ouija bord lijkt me ook geinig. En die kleine sprookjes zijn cute.

1 like