Simstopic #2

Ja hoor, alle uitbreidingen worden ook uitgebracht voor consoles en voor die challenges maakt het niet uit of je op een computer speelt of niet. Die verzin je gewoon zelf of je plukt ideeën van het internet.

Ik speel op een xbox en vond het in het begin wel echt wennen, maar speel inmiddels al twee jaar lang best actief. Ben alleen jaloers op alle mods en cc die anderen hebben.

Heeeeee nu doe je net alsof ze geen moeite in Journey to Batuu en My First Pet Stuff gestopt hebben

6 likes

Ohhh cool!! Heb net een nieuw huis gebouwd. Maar krijg er geen verdieping op, weet jij hoe dat moet?

Hens zijn toch ook kippen, geen hanen?

2 likes

Het is voor de verzending, ik keek op YouTube iemand die dezelfde fout maakte haha

1 like

Gewoon in bouwmodus op het pijltje omhoog klikken en beginnen met muren bouwen. Als je iets niet weet kan je het altijd googlen, want er is volgens mij wel een artikel of youtubevideo gemaakt over werkelijk iedere simsvraag die je kan hebben.

Hier vind je bv een overzicht van de meest basic controls

2 likes

Thanks!!! Ik heb hier dus serieus 2 dagen op gezocht maar snapte het niet. Sorry voor m’n domme vraag :joy: maar nu heb ik een verdieping :partying_face:

1 like

Hahaha ohja omg kapotdom ik dacht hanen maar dat is cocks of roosters natuurlijk

Yessss, ik heb de laptop van mijn broertje ingepikt en sims 4 + uitbreidingen (Eiland leven, Jaargetijden, Landelijk leven en Honden en katten) zijn naar me onderweg.
Ik kan niet wachten om te beginnen met spelen :smiley:
Lang leve zwangerschapsverlof, haha

10 likes

Na een nachtje erover na te hebben gedacht heb ik besloten ook weer sims te gaan spelen na jaaaren :tada:. Ik twijfel nu alleen heel erg of ik 40 euro aan de pc game uit ga geven of een tientje voor de ps game :thinking:

5 likes

40 eu?? De pc game kan je ook gewoon voor een tientje krijgen. (Niet via origin uiteraard😄)

1 like

Huh waar dan? Dan heb ik echt heel scheel gekeken :joy:

Oh damn, thanks voor de tip! Pc game it is :relieved:

1 like

O zo bedankt voor je tip! Ik heb laatst dus wel 39,99 betaald voor eiland leven omdat ik dit nog niet wist, oeps. maar nu kan ik rustig jaargetijden én landelijk leven erbij kopen :relieved:

Ook 40 eu :sweat_smile:, dan tikt het wel aan ja!! Eiland leven is daar een eurootje of 18​:ok_hand::ok_hand: geen dank.

1 like

Ik zag het, echt een mega verschil :see_no_evil: oeps. Nouja beter laat erachter komen dan nooit haha

1 like

Maar is dat niet zo’n site als wat @Sedana laatst postte? Ken hem niet hoor. Maar wil het toch weer even uppen voor de mensen die hiervan niet op de hoogte zijn. @Mar87

7 likes

Ik ken de website niet maar ik heb er even doorgekeken en dit lijkt me geen officiële reseller en dus is de kans erg groot dat de keys niet op een ethische manier verkregen zijn.

3 likes

Ohhhh kut ik had het spel op een nieuwe laptop geïnstalleerd en blijkbaar stond nog aan dat je sims automatisch ouder worden. Nu is mijn leuke peuter opeens een tiener met een opa en een oma :sob::sob:

3 likes

Ahhh zo kut, dit had ik laatst ook! Was helemaal blij met m’n gezinnetje en nu was de vader al dood en de kinderen puber 🥲

1 like