Simstopic #2

Sorry voor deze dubbelpost. Vinden jullie de game pack ouderschap de moeite waard?

Ja! Zeker als je vaak met families speelt. Is denk ik wel een van m’n favo game packs.

1 like

Als je veel met gezinnen speelt, is dat gamepack het geld echt waard

1 like

Help me met samenstellen bundel\

EP

• Snowy escape
  • Discover university
  • Get together
  • Eco living

0 stemmers

Qua gamepacks heb ik letterlijk niks behalve magic realm en parenthood, maar twijfel vooral tussen:

• Interior designer
  • Spa day
  • Outdoor retreat
  • Jungle adventures

0 stemmers

En accessoires heb ik 0 van. Maar twijfel vooral tussen:

• Tiny living
  • Romantische tuin
  • Uitgebreid breien
  • Paranormal

0 stemmers

Ben je meer van het bouwen of gameplay?

Ik heb deze en speel redelijk veel met gezinnen maar ik zie nog steeds niet echt de toevoeging. Behalve de kleine dingen als manieren etc. Wat springt er voor jou bijvoorbeeld uit?

1 like

Vooral gameplay maar begin bouwen wel iets leuker te vinden laatste tijd! Fav eps zijn cottage living, seasons, city living en cats & dogs in die volgorde.

Oke dan neem ik dat mee in mijn keuze!

Ik vind het hele opvoeden een toevoeging, straffen, manieren, verantwoordelijkheid. Je kunt meer met kinderen, ik vind kinderen anders weinig toevoegen en wat passief ofzo

2 likes

Dit. En kinderen nemen schoolprojecten mee naar huis, je kunt vrijwilligerswerk laten doen en er zitten wel wat leuke meubels bij.

3 likes

Oh no Gertrude gaat dood, wordt nu opgehaald door magere hein… rip Gertrude. Vond haar zo leuk.

4 likes

Ohja die schoolprojecten vind ik ook leuk, ik was vergeten dat die bij dat pack horen

1 like

@Jeccat ik ga mij er vanavond wat meer in verdiepen als ik ga spelen! De meubels etc en het bord waarop je briefjes kan achter laten vind ik wel erg leuk

Waarom vinden jullie interior design zo leuk

Paranormal vind ik wel erg leuk maar toch voor Tiny Living gekozen. Met pijn in mijn hart🤣

4 likes

Ik heb hem alleen gekocht voor de meubels. Met de gameplay heb ik nog niks gedaan. Gameplays op YouTube vond ik ook niet echt heel leuk.

2 likes

Ja lijkt mij ook niet zo denderend. Outdoor retreat lijkt me op zich leuker?

Er zitten heel veel leuke meubels bij + ik vind de gameplay wel leuk voor eens in de zoveel keer. Heb er al best veel plezier mee gehad.

1 like

Als er een goede sale voor interior design is dan ga ik die ook alleen voor de meubels kopen :sweat_smile:

1 like

Vind ik wel. Helemaal als je het leuk vindt om met je sim dingen te verzamelen. Ook een leuke wereld om in te bouwen. Alleen jammer dat je er niet kunt wonen :sweat_smile: