Ik denk eerder dat ze de relatied gaan verbeteren (Johnny Zest, Heethart familie enzo), maar ik hoop idd dat ze hun stijl gaan veranderen. De Heethartjes zijn zoooo lelijk
Als een sim uit huis is en de ouders overlijden, erft die sims dan hun geld?
Niet zonder MCCC tenzij dat met de laatste update veranderd is
Weer ietsie verder
Vraag me echt af hoe ik deze kwaliteit van die screens beter kan krijgen maarja
De nieuwe lama vindt mijn tienersim niet zo leuk
Het is gelukt door appels en peren te plukken en lelies en leeuwenbekjes!
En ik heb een koeienplant dus ben benieuwd wat daar uit komt
Oehh pas op dat je sim niet doodgaat met die planf
Oooh love al die screenshots en buildings, krijg nu echt weer de kriebels om de sims te gaan kopen haha
Oeiiii hahaha
Ik speel voor t eerst van m’n leven Sims, maar op de PlayStation. Zijn er meer die het daarop spelen? Ben echt verslaafd
Whoops! @Quinoa je hebt gelijk. Uiterlijk en lore wordt verbeterd.
Nu klinkt Country Living toch aantrekkelijker…
Ik ook! Moest eerst wel echt wennen aan anders spelen. (Eerst op de pc)
Nadeel is alleen dat we geen mods en cc kunnen gebruiken.
Haha ja nu mis ik dat nog niet zo omdat ik echt pas net speel. Maar kun je daar ook die challenges doen? En uitbreidingen?
Sorry hoor beetje domme vragen misschien, maar speel voor t eerst van m’n leven een spel
Zo’n vijver met wilde eendjes bij je huis is zoo leuk.
Vraagjes.
Ik heb dus zo’n evil haan, want chickens kunnen dus geen evil chicken worden met die midnight treat? alleen hanen? maar ik heb sindsdien nog helemaal geen obsediaanse eieren gekregen…
Tweede vraag, soms krijg je als beloning na een klus voor dorpelingen een bon voor een gratis levering kruideniersvoorwerpen, hoe gebruik ik deze? er staat geef na je bestelling deze bon maar ik ben naar het kraampje gegaan, wat gekocht en daarna zag ik niet de optie om die bon in te leveren?
Kippen kunnen wel evil worden na een midnight treat! Anders kun je die eieren ook niet krijgen
En die bestelbon is voor als je vanaf huis besteld, niet via de kraam
Ooh serieus? Ik gaf de midnight treat aan een kip van mij en toen stond er ‘onder invloed van een vriendelijke lekkernij’ en toen had ik even gegoogled en stond er op een site ‘only hens’. Wat gekk.
En weet je misschien hoe je die van huis uit kan bestellen? Kan de optie niet vinden op mijn laptop.
Op de koelkast klikken! En dan boodschappen bestellen. Nadat je ze hebt aangenomen moet je op de boodschappenpersoon klikken en daar staat de optie om de bon in te leveren.
Hoe krijg je trouwens die eendjes in je vijver? Gewoon via build mode?
En ik vind je boerderij zo leuk geworden
Aah thanks! Gelukt. Had wel voor 800 besteld ofzo en kreeg maar 50 tdrug maarja
Ja via buildmode bij die boomstam, superleuk he! Thanks, ben zelf ook wel blij. Mijn mooiste huis tot dusver haha.
Ik vind deze uitbreiding echt zo ontzettend leuk. Als EA nou overal zoveel moeite in de gameplay etc stopte
Thank the lord!!! Ik vind de townies zo vreselijk.