Heel leuk!!
Super leuk
Omg je hebt me net op het idee gebracht voor een storyline met geredde haantjes en koeien
Voor de mensen met de nieuwe EP.
- Leuker dan gedacht
- Valt me toch tegen
- Een van mijn favoriete EP’s
- Gelijk kopen
- Wachten op sale
- Niet kopen
0 stemmers
Echt een fav van mij maar ik speelde sws al veel met tuinieren, huisdieren etc.
Ik heb eindelijk de loterij gewonnen!! Nu kan ik eindelijk, zonder te cheaten, in een luxe villa gaan wonen
Ik ben een beetje jaloers op de woonkamer van mijn Sim… Heeft ze helemaal zelf verdiend via rags to riches. (ok, de ramen zijn cc, maar dan nog)
Oe nice!
Mijn sim had eindelijk een beetje geld maar nog niet genoeg voor muren en toen ging ze dood door de bliksem opnieuw maar meer
Ik was afgelopen weekend begonnen met rags to riches en heb vooral gefocust op tuinieren en mijn sim heeft inmiddels 250.000 simoleons Ik spaar alles de hele week op in haar inventaris en verkoop op de braderie alles in één keer met 10% winst:+1:t2:
Nooo, kwam erachter dat een van m’n huishoudens waar ik 100 jaar geleden voor het laatst mee had gespeeld gewoon door was gegaan in de tijd 🥲. Ben er nu achter dat je die optie uit kan zetten in het menu.
Ik ben thuis van vakantie, dus één keer raden wat ik nu ga doen. Maakt het trouwens uit als je een deel van de spellen via Origin hebt gekocht en een deel via Steam? Ik zie nu dat de pakketten via Steam 50 % korting hebben, maar de andere spellen heb ik via de opstartmodule (of hoe je dat noemt) van Origin gekocht. Koppelt dat wel goed als ik nu opeens wat via Steam ga kopen?
Veel speel plezier! En ik heb eigenlijk geen idee… Heb je het al geprobeerd?
Ik ben lekker al de hele dag aan het spelen. Kreeg opeens een melding dat een oud tante belde en ik een erfenis kreeg als ik binnen 7 dagen ging trouwen. Had die melding nog nooit gekregen dus was wel benieuwd. Ben met Michael getrouwd (maar natuurlijk) en heb 10.000 simdollars gekregen. Nu kan ik tenminste mijn huisje mooi afmaken. Ga wel weer scheiden met Michael denk ik hehe.
Nog niet geprobeerd! Misschien even proberen met een accessoire pack ofzo
Ik ben even op onderzoek uitgegaan, misschien ook interessant voor anderen om te weten. Maar het kan een beetje wel en een beetje niet tegelijkertijd.
In het kort:
- Als je de Basisgame hebt gekocht op Origin, zul je alle uitbreidingen ook op Origin moeten kopen
- Als je de Basisgame hebt gekocht op Steam, kun je alle geïnstalleerde pakketten die je op Origin hebt staan gewoon gebruiken
- Als je de Basisgame hebt gekocht op Steam kun je uitbreidingen zowel op Origin als op Steam aanschaffen
- Als je uitbreidingen koopt op Steam werken deze alleen samen met de Sims 4 Basisgame gekocht op Steam
- Je hebt nog steeds een EA account nodig en moet je Steam account verbinden met je EA account
- Je hebt nog steeds Origin nodig en zowel Origin als Steam zullen op de achtergrond draaien als je speelt
Bron:
Aangezien het best wel wat geld scheelt om wat uitbreidingen via Steam te kopen, loont het wel snel om die 10 euro van de basisgame uit te geven op Steam en dan uitbreidingen via daar te kopen.
Ik ga zo als ik thuis ben weer lekker spelen. Ik zat gister de let’s play van james te kijken en voor degene die ook nog 5 items uit bramblewood moeten; er is ergens ook een kikker spot en die telt ook!
Ja ben ik weer, ik heb nu maar via Steam een combipack gekochte van de basisgame (deluxe versie) met uitbreiding seizoenen voor 22 euro. Als het niet lukt dan ben ik dat geld wel kwijt, maar als het wel lukt kan ik kiezen wat de beste prijs is voor de uitbreidingen. En seizoenen wilde ik sowieso erbij kopen als ik cottage living zou kopen. Wil trouwens ook eco living erbij omdat die 3 pakketten samen me heel tof lijken.
Het werkt! Alles gekoppeld en duurde even voor het opnieuw gedownload was, maar het staat nu allemaal goed. Heb cottage living van mijn vriend gekregen net, zelf nog eco living gekocht (ja fuck it, had er zin in) dus nu installeren en na het eten spelen!
Super fijn dat het werkt! En heel leuk al die nieuwe uitbreidingen, kan je lekker veel nieuwe dingen doen enzo!
Ik heb trouwens nu dus een peuter en de kleren en haren daarvan zijn zoo schattig. Eigenlijk hetzelfde als de volwassenen. Ook kan een peuter knuffelen met de kippen, zo lief haha.
Dit is zo schattig😍