Simstopic #2

Hoe komen jullie eigenlijk aan eten als je Eenvoudig leven en buiten het netwerk zit? Ik heb het idee dat ik iets niet goed doe!

Edit: Ah, een houtfornuis is de truuk!

2 likes

Hoe kom jij aan dat kapsel van de peuter? Ik heb die er niet bij staan! Of is het cc?

Die is van de wintersport pack!

——
Een baby en peuter hebben met een boerderij is trouwens echt heel stressvol, maar een kind is vet handig. Een kind kan namelijk ook de planten en kippen etc verzorgen!

3 likes

Mijn sims hebben gister een baby gekregen. Ik vond dat ook stressvol.

Ik heb nu wel Patchy er bij die helpt nu ook met de planten verzorgen. En ik heb 5 konijnen op mijn stukje land :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

En wie is de vader geworden? En wat is Patchy? Ben dat nog niet tegen gekomen volgens mij…

1 like

Patchy is de vogelverschrikker! Als je een goede band hebt met hem dan helpt hij met tuinieren enz

3 likes

Oo wow, nooit geweten haha. Ga er gelijk eentje kopen, dank je!

1 like

Jaa echt super handig. Je moet even met hem kletsen. En je kan in zijn zakken zoeken naar zaden.
Ik heb wel de deur voor hem op slot gedaan zodat hij niet random mijn schuur ehm huis in loopt.

Ik had gister 11.000 simoleons totaal bij elkaar gespaard dus hopelijk voel ik mij straks wat beter zodat ik weer kan spelen. Ik wil een lama er bij en mijn huis verbouwen

1 like

Oo hij loopt ook nog eens rond, grappig! Maar ga de deur van het huis wel op slot doen dan ja haha.

Met 11.000 kan je altijd best veel bouwen vind ik. Beterschap trouwens!

1 like

Ik willl de nieuwe EP want zit nu toch paar daagjes ziek thuis maar vind 40 eu zoo veel

Eeeeen toen moest ik opnieuw beginnen

Oooh nee :sob::sob::sob: had je al veel?

Ben voor het eerst rags to riches aan het spelen, zonder huis begonnen enz. Nu heb ik dit

Verdien vooral geld door vissen, verzamelen en tuinieren. En dan steeds huis een beetje aanpassen. Echt pittige challenge zeg. Zou wel leuk zijn deze met cottage living te doen maar ja twijfel nog een beetje.

5 likes

6 kippen, flinke tuin en had net een hokje waar de badkamer en keuken in zat😭

Ik had hier een screenshot van kunnen maken dus geen idee waarom ik voor een lelijke foto heb gekozen, maar ik kreeg dus dit:

Too soon :cry:

6 likes

Ik vind cottage living echt heeeeeel leuk.

En je bent echt al ver met je rags to riches.

@Doperwtje aah nee wat balen. Kan je niet een zus of broer of zo van de sim maken die het dan overneemt van waar je sim was gebleven?

@mercurysummer :joy::joy:

1 like

Ik vind wel dat jij gesponsord mag worden door de Sims want elke keer als ik een post van je zie krijg ik zin om te spelen haha, zo leuk enthousiast

5 likes

Gisteravond begonnen hahaha en vanaf vanochtend 11:00 weer :joy:
Ja lijkt mij ook heel leuk maar vind zo duur en normaal koop ik bij van die sites als ze wat ouder zijn voor 20 euro weetjewel niet helemaal hoe het hoort maarja, maar zelfs daar is t nu nog 32 euro maar misschien ga ik t wel gewoon doen zo

1 like

Ik zit in de ontkenningsfase dus ik heb de versie van half 2 vanmiddag teruggezet😂

2 likes

Haha ah thanks! Ik vind ook echt leuk weer om te spelen. Ik wil wel worden gesponsord :joy: ik had gister een bundel in mijn mandje en dacht nee kan echt niet :joy:

@Nysmn ah snap ik. Ik dacht ook even mm ga ik dit er voor uit geven, maar aangezien ik het ook echt een leuke ontspanning vind dacht ik fuck it.

1 like