Simstopic #2

Wat een leuke boerderij heb je gemaakt!

1 like

Dit is min rags to riches boerderij nu. Ik had inderdaad maar 1 van de debug cheats gebruikt dus het is nu gelukt. Het dak etc moet natuurlijk nog anders maar ik heb nog maar 200 simdollars dus ik ben nu voorlopig arm.

7 likes

Deze is leuk!

1 like

Thanks! Vind die van jou ook heel leuk!

1 like

Ooh super leuk! Heb je een lama of een koe?

Een koe! Ik vind het jammer dat er geen varkens of ezels zijn :frowning:

1 like

Zouden ze dat gedaan hebben omdat met die dieren het enige doel is ze doden? Ik vind het nu al ongemakkelijk dat ik mn kippen kan omruilen voor vlees.

3 likes

Hmm ja, dat zou goed kunnen. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. En je krijgt dus vlees als je inruilen doet? Was ook niet in me opgekomen :’).

Haha ik had hier (als vegetariër) ook problemen mee. Vond mezelf al erg principieel dus blij om te horen dat ik niet de enige ben.

1 like

Hier ook een vega en ik vond dat ook best ‘heftig’ ik zou nog eerder mijn sim laten verhongeren dan een van mijn dieren slachten :sweat_smile:

2 likes

Heel cute zeg! Misschien toch maar eens overwegen om cc te downloaden :thinking:

Nou, zeg. Doe ik rags to riches met een Sim, verdrinkt ze :sob:

3 likes

ik ben er inmiddels wel achter dat kippen echt veel te veel werk zijn voor het geld dat ze opleveren. die koe is een ander verhaal
had ik veel eerder moeten nemen!

3 likes

Ik deed rags to riches en toen kreeg ik van zo’n dust bunny (fucking irritant zijn die maar dat terzijde) een zaadje voor een money tree, dus nu ben ik rijk :+1: Haha wel een beetje te makkelijk zo.

4 likes

Ik denk dat ik mn kippen ook maar weg doe. Ze zijn wel leuk in het totaalplaatje, maar zoooveel werk inderdaad.

2 likes

Het heeft even geduurd maar ik heb inmiddels een dak boven m’n hoofd :sweat_smile: Ben nog wel aan het uitzoeken hoe het tuinieren goed werkt want dat gaat nog niet zoals bedoeld, en straks natuurlijk wat dieren toevoegen als ik meer geld heb. En ja, m’n sim is lekker zongebruind van het strand (strandjutten en dan even zonnebaden om energie terug te krijgen, hahaha).

4 likes

Ik heb ineens dat ik elke dag een stuk of 60 van dit soort meldingen krijg. Terwijl, ik heb dit geeneens. Heel irritant. Maar eens kijken hoe dit uit te schakelen.
bug

Huh, is de paashaas langs geweest? Die strooit weleens met bloemen enzo, kan zijn dat je sim of iemand anders die automatisch wilt planten.

Oh crap! Haha ik heb geen idee
 Ik ga wel even zoeken in mijn omgeving.

Even iets nieuws proberen
 Heb de huurkavel im de nieuwe wereld omgebouwd naar een eco farm. De sims die er gaan wonen zijn vegan dus daarom geen kippen/koeien.

Samenvatting

24 likes