Wat een leuke boerderij heb je gemaakt!
Dit is min rags to riches boerderij nu. Ik had inderdaad maar 1 van de debug cheats gebruikt dus het is nu gelukt. Het dak etc moet natuurlijk nog anders maar ik heb nog maar 200 simdollars dus ik ben nu voorlopig arm.
Deze is leuk!
Thanks! Vind die van jou ook heel leuk!
Ooh super leuk! Heb je een lama of een koe?
Een koe! Ik vind het jammer dat er geen varkens of ezels zijn
Zouden ze dat gedaan hebben omdat met die dieren het enige doel is ze doden? Ik vind het nu al ongemakkelijk dat ik mn kippen kan omruilen voor vlees.
Hmm ja, dat zou goed kunnen. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. En je krijgt dus vlees als je inruilen doet? Was ook niet in me opgekomen :â).
Haha ik had hier (als vegetariër) ook problemen mee. Vond mezelf al erg principieel dus blij om te horen dat ik niet de enige ben.
Hier ook een vega en ik vond dat ook best âheftigâ ik zou nog eerder mijn sim laten verhongeren dan een van mijn dieren slachten
Heel cute zeg! Misschien toch maar eens overwegen om cc te downloaden
Nou, zeg. Doe ik rags to riches met een Sim, verdrinkt ze
ik ben er inmiddels wel achter dat kippen echt veel te veel werk zijn voor het geld dat ze opleveren. die koe is een ander verhaalâŠhad ik veel eerder moeten nemen!
Ik deed rags to riches en toen kreeg ik van zoân dust bunny (fucking irritant zijn die maar dat terzijde) een zaadje voor een money tree, dus nu ben ik rijk Haha wel een beetje te makkelijk zo.
Ik denk dat ik mn kippen ook maar weg doe. Ze zijn wel leuk in het totaalplaatje, maar zoooveel werk inderdaad.
Het heeft even geduurd maar ik heb inmiddels een dak boven mân hoofd Ben nog wel aan het uitzoeken hoe het tuinieren goed werkt want dat gaat nog niet zoals bedoeld, en straks natuurlijk wat dieren toevoegen als ik meer geld heb. En ja, mân sim is lekker zongebruind van het strand (strandjutten en dan even zonnebaden om energie terug te krijgen, hahaha).
Ik heb ineens dat ik elke dag een stuk of 60 van dit soort meldingen krijg. Terwijl, ik heb dit geeneens. Heel irritant. Maar eens kijken hoe dit uit te schakelen.
Huh, is de paashaas langs geweest? Die strooit weleens met bloemen enzo, kan zijn dat je sim of iemand anders die automatisch wilt planten.
Oh crap! Haha ik heb geen idee⊠Ik ga wel even zoeken in mijn omgeving.