Simstopic #2

Ja zeker! Heb nu toch meer een doel ofzo. Alleen is mijn sim net opgegeten door een koeienplant dus ben er nu even klaar mee :cry:

Ja je moet er op klikken in je inventaris en dan staat er iets van uitbroeden in het kippenhok oid. Je krijgt een melding als hij dan uitkomt

Oo dank je wel! Kan pas zaterdag weer spelen helaas maar hopelijk kan ik dan kuikentjes krijgen!

Kan iemand me helpen met debug? Zag op YouTube allemaal leuke items zoals boomstammen en hooi enz en bij mezelf zie ik dat niet. Heb wel die cheat gebruikt maar zie alleen konijnen , krukjes etc en verder betaalde dingen. Wat doe ik fout.

Progress van vandaag: mn sim heeft nu een hut zonder ramen. En een koe. Vind het verdienen an geld wel echt heel heel moeizaam hoor haha

2 likes

Heb je de cheat bb.showliveeditobjects gebruikt? Klinkt namelijk alsof je bb.showhiddenobjects hebt gebruikt (had ik zelf ook eerst gedaan). Daarna zoeken naar debug in het zoekmenu in de catalogus en filteren op cottage living. Debug is idd heeeeel leuk! Ik kan voorlopig even niet spelen ivm werk en vakantie maar daarna ga ik een huis maken aan een meertje met een draaiend debug waterrad. Nu al zin in.

Ah ja Dankje! Ga morgen direct proberen of dit werkt.

Waar is dat wiegje van?

Oo daar vraag je me wat haha, heb echt geen idee. Vind het ook irritant want krijg nooit meer de normale wieg, altijd deze. Zaterdag zit ik pas weer achter deze pc, sorry. Maar dan zal ik kijken of ik de naam etc kan vinden!

Oh haha handig :joy: Hij komt mij niet bekend voor. Zou het cc kunnen zijn? Dat gebruik ik nooit

1 like

Oo sorry, is inderdaad sowieso cc! Niet van een uitbreiding of iets

Volgens mij is het wiegje van Harrie uit de Tiny Twavellers set. Sowieso echt een leuke set vind ik! Inderdaad CC.

https://www.patreon.com/posts/36886704

4 likes

Scherp! @Memento_mori volgens mij is het wiegje inderdaad daarvan!

2 likes

Is er ook een cheat om dat stof uit huis te verwijderen zonder stofzuiger? Heb ik eindelijk een dak boven mijn hoofd, maar echt nog geen geld om een stofzuiger te kopen. Alleen dat stomme stof is dus brandgevaarlijk, dus dat moet wel weg.

Je kan via spelopties en dan gamepack instellingen stof uitschakelen.

1 like

Ahh, thnx! Zie dat ik daar ook Ecologisch leven kan uitschakelen, ideaal!

Ohja dit moet ik echt even doen, zit iedere keer 24 uur zonder water en dan krijg ik nog boetes ook omdat ik te veel gebruik.
Ik vind kippen trouwens echt pittig.
Ik had bedacht dat ik die niet mocht kopen, alleen broeden. Maar ze zijn superlang een kuiken en daarna gaan ze ook al relatief snel dood aan ouderdom. En ook dat broeden duurt lang. Echt veeel minder rendabel dan de koe of de lama.

1 like

Er viel een overleg uit en omdat ik t druk genoeg heb de rest van de week, even de vijver met waterrad gemaakt (die beweegt dus!). Dit is mijn rags to riches boerderij.

Edit - er mist alleen nog wat begroeiing etc om de vijver, had dat na de foto gedaan. En magere Hein staat al heel lang te chillen in mijn achtertuin.

20 likes

Ooh wat onwijs leuk! Tof ook dat het waterrad draait zit die in debug?

1 like

Ja! Er zijn 2 dingen die lijken op een waterrad. De een is heel klein en draait niet, de ander is vrij groot en draait wel. Allebei in debug. Je moet met het plaatsen alleen zorgen dat hij niet door je muur heen komt anders heb je een draaiend waterrad in je huis, was even puzzelen hoe hij wel goed staat.

3 likes

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen, werd weer helemaal geïnspireerd om te spelen. Heb zelf de nieuwe uitbreiding (nog) niet gekocht.
Had een tijdje terug city living gekocht. M’n Sim is nu meme-maker en heeft als levensdoel super rijk worden :grimacing:

Edit: @Feather omg die magere Hein, krijg daar echt de kriebels van haha.

2 likes