Ik kijk onderhand scheel, heb het hele weekend gespeeld. Vond het echt zo leuk! Al die opdrachtjes doen en plantjes laten groeien.
Heb inderdaad ook een fiets gekocht @Foefjeisthuis want pffff dat bos enzo is zooo groot. En ik kan serieus ook niks vinden om te plukken, raak ook continue âverdwaaldâ in dat bos. Ga de volgende keer dan maar om 12uur er heen en dan tot 06.00uur wachten.
Ik was trouwens opnieuw begonnen en toen bleek Michael opeens getrouwd te zijn met de burgermeester?! Die heb ik laten scheiden en toen kreeg ik een tweeling met Michael⊠moest ik alsnog een kindje wegdoen haha.
Vind qua bouwen trouwens wel âmoeilijkâ om een mooie tuin te maken, want houd er niet van als er veel tussen ruimte is etc en ziet er nu nog erg kaal uit allemaal.
@Foefjeisthuis ik heb alleen de eerste lets play van deligracy gezien maar ga nu verder kijken, vind haar altijd zo grappig.
Heb trouwens ook rag to riches gedaan en vind het ook echt zwaar hahah. Hele tijd tuinieren en dan de kippen etc⊠en geld gaat ook weer snel op bij mij.
Screens
Hier mijn huisje tot nu toe en random fotoâs
Oo ja, ik vind alle meubels en kleren ook zo leuk!