Simstopic #2

Heb je seizoenen? Als je dat hebt moet je ook zorgen dat je je fruit en groenten in het juiste seizoen groeit, anders doen ze het niet! Net als in het echte leven haha.

1 like

Hmā€¦mijn sim kan niets koken. Ik heb al een nieuw fornuis gekocht maar daar ligt t niet aan. Iemand een idee?

Heb je off the grid aanstaan toevallig?

Nee, staat niet aan. Voor de rest doet ook alles het. Ik snap er niks van.

Ah, ik heb t al gevonden! Bij de uitdagingen stond ā€œeenvoudig levenā€ aangevinkt en dan heb je de ingredienten nodig om te kunnen koken. Ik had me niet ingelezen dus wist dit niet en zag het zo snel niet bij de kaveleigenschappen (die beker aan de rechterkant dus)

1 like

Ik ben ook begonnen aan Landelijk leven! Heb nu een rags to riches met een eenzame vrouw die lichtelijk gedesoriƫnteerd in de wereld terecht kwam. Ze begon met een leeg stuk grond, off the grid, en heeft nu wat akkers en een tentje. Het kippenhok staat er ook al, maar ze heeft nog geen geld voor een kip of haan.

13 likes

Haar outfit is super leuk! En leuke verhaal lijn ook.

Ik wil steeds het outdoor pack kopen alleen vanwege de tenten voor mijn rags to riches :sweat_smile:

2 likes

de situatie hier. Rommeltje. Ik heb 950 sim dollars en ik ben te arm voor hekken en muren.

Hoe verdienen jullie hier geld want die gewassen gaan echt tergend traag. Ik weet niet of ik iets fout doe ofzo maar ik krijg nauwelijks geld bij elkaar. Of vooral aan eieren/melk? Ik heb nu kippen zonder hekšŸ˜† ik heb het gevoel dat tegen de tijd dat ik een huisje heb mā€™n sim stokoud is

1 like

Bedankt voor de tip. Dat was allemaal goed maar wel goed om rekening mee te houden straks

Ik kan dus echt niets met mijn koe, krijg steeds errors :frowning:

Vooral met gewassen. Ik heb net wat appelbomen en bakbanaan bomen verkocht omdat ik zoveel producten had :joy:

Vissen kan je volgens mij ook in het winkeltje verkopen. En die super gewassen leveren veel geld op. Die duren wel langer om te groeien

Als het goed is heeft snowy escape ook een tent

Nou, mijn avond loopt tot nu toe helemaal niet zoals gepland. Jumbo kwam dus echt net pas mn boodschappen brengen. Snel opgeruimd, nu comfi outfit aan, wijn inschenken en ook simsen! :no_good_woman:t3:

4 likes

Snowy escape heb ik ook niet! Als er weer zo een bundle is dan wil ik city living, outdoor retrait en wasgoed kopen. Dan heb ik alles van mijn lijstje

Blijven eieren langer goed met een koelkast zodat ik eventueel kan wachten tot die braderie waar ze voor meer verkopen? Ik denk dat ik morgen meer beesten neem en meer gewassen plant. Ik heb denk ik teveel blueberries, die echt niks opleveren en wel werk geven :ā€™)

Ik ben helemaal verslaafd weer. En mn man wilde nu gamen dus ik ga morgen weer verder.

4 likes

Ahh ja dan heb je er niets aan :sweat_smile: leuke combi voor een bundle!

1 like

Ja alles blijft langer goed in de koelkast ook je mega crops. Als je off the grid bent niet vergeten ijs toe te voegen aan je koelkast

Ik ga denk ik ook maar rags to riches doen. Lijkt me wel weer een uitdaging! Eerst maar even de regels weer opzoeken. Moet mā€™n single kat met moeder+peuter maar even wachten :sweat_smile:

1 like

Ik ben ook al de hele dag bezig, ik ben gewoon kapot joh! Echt hard werken!

Ik heb een koe en 4 kippen (waarvan 1 haan en 1 kuiken. EĆ©n kip is opgegeten door de vos).
Maar het is echt aanpoten elke dag met schoonmaken, de beesten blij houden en groente verbouwen.
Ik had een opdracht om openhartige gesprekken te voeren met de bewoners, ja wanneer dan?! Heb ik echt geen tijd voor.

Gelukkig helpt de vogelverschrikker me nu een beetje met het tuinieren.
Ik weet nog niet hoe ik dit verder moet gaan doen allemaal in mijn eentje. Kan ook niet echt gaan daten, dan lopen de dieren verdrietig bij me weg. :cold_sweat:

6 likes

Ik vind het ook zwaar! Mijn sim is inmiddels wel getrouwd zodat zijn vrouw kan mee helpen. Alleen is ze nu ook nog zwanger dus dat is straks alsnog minder hulp :joy:

2 likes