Zooo leuk om dit topic bij te lezen. En dat iedereen update!
Ik heb het nog niet gedownload, maar ben wel al lakker ah simsen geslagen. Ga zo weer (en ben vnv alleen thuis😎)
Zooo leuk om dit topic bij te lezen. En dat iedereen update!
Ik heb het nog niet gedownload, maar ben wel al lakker ah simsen geslagen. Ga zo weer (en ben vnv alleen thuis😎)
Ik ben ook aan het downloaden, kan niet wachten om mijn sims te laten borduren haha
Ik vind dit denk echt het leukste uitbreidingspakket.
Weet iemand hoe het werkt met de gemeenschappelijke tuinen? Bij de andere packs gebruikte ik die nooit. Er lag ineens een lovely mushroom die ik nodig heb voor een boodschap maar ik kan die niet oogsten nadat ik die daar heb geplant.
Ik vind de wereld heeeeel erg mooi! Doet me echt denken aan een schattig Engels plaatsje. Vind de BB wat tegenvallen (niet heel veel?), maar de CAS is geweldig.
Mijn man is helemaal niet zo van Sims, maar wil door deze uitbreiding graag ook spelen. Hij gaat een oudere man maken genaamd Colonel Sanders en wil heel veel kippen hebben. Mafkees
Zelf gisteravond spelen is er helaas niet meer van gekomen, maar vanavond heb ik de handen vrij. Vet veel zin in! Ik heb CAS al gedaan (alleenstaande moeder met een peutermeisje + kat die na een vervelende relatie in alle rust opnieuw het geluk wil zoeken), nu nog een huisje maken!
Hahah ik las dit echt zo. Dus ik dacht aaah what cute dat die kat een mooi huisje krijgt maar het gaat neem ik aan over de moeder
Hahahahahaha Het ging inderdaad over de moeder maar misschien ga ik m’n verhaal toch maar aanpassen. Kat die moeder + kind meeneemt en vader achterlaat.
Begin volgende week komt mijn nieuwe laptop en dan wil ik ook meteen de nieuwe uitbreiding. Ik word heel enthousiast van jullie posts
Ja dat werkt goed! En je kan de kippen naar het hok sturen als je zo’n melding krijgt dat er een vos rondloopt. Mijn kippen lopen soms ook ineens gezellig in huis rond te scharrelen. Ik heb ook een kat aan mijn Sim gegeven en die blijft er vanaf.
Ik ben op vakantie in het buitenland en ik baal bijna (BIJNA) dat ik op vakantie ben want ik wil de nieuwe uitbreiding kopen haha
Huishouden
Snacks
Koffie
Hoofdpijn eindelijk weg
Ik kan weer gaan spelen
ik ga ook een rags to riches beginnen, was wel enthousiast geworden van je verhaal. nu maar hopen dat mn sim langer dan 3 dagen leeft.
Mijn sim heeft ondertussen een echt mini huisje en een koe + kippen.
Ik probeer alleen een geschikte sim partner te vinden alleen de ene die ik net had bleek kinderen te haten en die er na had bindingsangst. Het lijkt net het echte leven
Hahaha misschien even verhuizen naar ‘het leed dat daten heet’ topic
Ik ben ook om. Hij is nu aan t downloaden en kan vanavond en morgen grotendeels spelen.
Ik ga ook weer verder. Was gisteren gestopt bij een schuur met 3 muren en een dak, zo een echt huisje maken!
Edit- dat hek is raar zie ik nu haha.
Mijn bosbessen zien er alleen na een paar dagen nog steeds erg verdrietig uit. Kan ze ook geen water geven…ze lijken wel dood. Hoelang duurt het haha ik heb geld nodig.
Ok ik zit pas te spelen in CAS maar ooooommmygoodd ik vind de kleren zo ontzettend leuk!!
Dit is mijn plan voor vanavond . Baby slaapt, man vermaakt zich prima en Landelijk Leven is nu aan het downloaden