Simstopic #2

En eerste indruk? Ik ben echt blij met alle nieuwe items, zo leuk om mee te bouwen!

1 like

Ik ben er ook super blij mee. Voor ik mijn geld heb gedelete eerst alle items doorgenomen en alle hidden objects aan gezet en echt zo leuk allemaal! Kan niet wachten om een cottage te bouwen

1 like

Oeh daar heb ik nog niet naar gekeken, ga ik zo even doen. Wat voor een soort simmie heb je gemaakt?

1 like

Een jong volwassen man, hij ziet er nog heel stads uit. Zijn verhaal is dat hij een burn out in de stad heeft opgelopen en nu zijn hele leven heeft omgegooid om op het platteland te gaan wonen en daar een nieuw leven op te bouwen. En jij?

Ik zal als ik iets wat op een huis lijkt heb even wat fotos maken + uploaden

6 likes

Wat leuk bedacht, heel realistisch! In het huis wat ik nu aan het bouwen ben komt een boeren familie te wonen en ik wil ook nog graag een soort heks maken. Die laatse komt dan te wonen op het meest afgelegen kavel en leeft off the grid.

1 like

Oh super leuk ook!

Ik vind de wereld ook wel echt groot haha ik verdwaal de hele tijd :joy:

Ik vind het tot nu toe ook leuk! Even snel wat gespeeld. Maar vind ook de klusjes die je kan doen leuk en vind er ook veel schattige details inzitten. Zoals de cadeau doorgeef traditie. Voelt echt als een heel knus dorpje.

Ben nu even met een sim in een bestaand huis getrokken maar wil dit weekend eigenlijk even losgaan met bouwen, en een off the grid challenge en en en :yum:

2 likes

Ik heb muren en een dak boven mijn hoofd :joy: ik doe ook alleen de producten aan de stalletjes verkopen ipv rechtstreeks om het nog lastiger te maken.

Volgende aankopen worden een fiets (aangezien die afstanden echt groot zijn), een keuken en dieren. En dan daarna beginnen met echt een huis op te bouwen

6 likes

Ooh deze pack is echt onwijs leuk. Ik heb de hele dag gespeeld vandaag! En dit heb ik nog niet geprobeerd maar je kan dus reuze kippen maken voor de liefhebber:

5 likes

Vierkante ogen maar wel even heerlijk gespeeld :smiling_face_with_three_hearts:

Morgen weer verder met mijn sim en ik wil ook nog even alle huizen etc bekijken

2 likes

Nog nooit rags to riches gedaan. Aanrader? Ik twijfel of ik vandaag gewoon begin met het startkapitaal en een nieuwe generatie sims ga bouwen(heb alle oude spellen verwijderd) of dat ik rags to riches ga doen. Heb je aging dan uit staan?

1 like

Ahhhh ik heb m net gekocht zodat ik vanavond (na m’n ellenlange dienst) weer eens kan spelen :heart_eyes:

1 like

ik ook :smiley:

2 likes

Ik vind het sowieso voor mijn eerste generatie sim altijd super leuk om zo te spelen. Aging staat gewoon aan bij mij.

Ik ben gister zo ver gekomen dat ik een ‘huis’ heb met een bed douche wc en keuken, een fiets, een koe en een kip en een haan. En met de laatste verkoop van super groente ruim 3300 simoleons op de rekening.
Dus ik kan vandaag aan het huis gaan werken, wat mooier maken + functioneler. En dan begint het langzaam tijd te worden om voor een partner voor Thomas (mijn sim) te zoeken

4 likes

Oké na jullie verhalen ben ik overtuigd. Dit is toch een van de leukste dingen van volwassen zijn. Vroeger moest ik aan m’n ouders vragen (zeuren) om een nieuw spel maar nu kan ik kopen wat ik wil :tada:

24 likes

Jaaaa veel plezier! :partying_face:

1 like

Landelijk Leven is as we speak aan het downloaden!

CHICKENS, COME MY WAYY

5 likes

Ik vraag me nu trouwens wel af; als je met meerdere generaties speelt gaan die dorpsbewoners natuurlijk gewoon dood😅. Zouden de vervangers ook gameplay hebben met klusjes voor ze kunnen doen enzo?

1 like

De burgermeester, boodschappen jongen/meisje, bartender en michael worden vervangen. Alleen Agnes rimpelbil (en volgens mij ook Agatha) hebben het eeuwige leven

1 like

Het duurde even voor ik kippen kon kopen (alles uitgegeven aan zaadjes etc) maar Dora the Eggs-plorer en Bradley Coop-er zijn er hoor! Dit is echt te leuk gewoon

14 likes