Simstopic #2

Veel plezier!! Ben benieuwd wat jij er van vindt!

1 like

Dank je wel! Ga eerst nog ff snel tussendoor koken en eten en dan spelen :partying_face:

1 like

Sorry ik spam dit topic echt maar ik ben per ongeluk zwanger geworden van Michael :tired_face: ik weet niet hoe het kan, misschien heb ik per ongeluk ‘kindje maken’ ipv ‘woohoo’ aangeklikt. Maar heb niet opgeslagen daarvoor en ik heb 76€ en alleen een tent en kippen en planten… Zag dat er wel een cheat was om te ontzwangeren maar moet ik weer een mod downloaden enzo…

5 likes

Ik heb een hek gebouwd met een poort en die op slot gedaan voor de kippen!

1 like

Of verwaarloos m zodat het kind wordt weggehaald :woman_shrugging:t3:

1 like

Jaa twijfel daarover, maar wil uiteindelijk wel een kindje met Micheal en dan wordt ze zo verdrietig. Maar denk dat dat het wordt ja!

3 likes

Wachten tot kind er is, testingcheats true intypen en dan shift+klik op de baby en dan kun je ‘verwijderen uit familie’ aanklikken.

2 likes

Oo wow thanks, top!

Ik heb voor mijn baby dezelfde planning. :grin: Wijn in huis, popcorn in huis, man uit huis… zo de baby op bed brengen!

De mijne ligt net en slaapt :partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes

Zou kunnen dat die dan nog wel bij relaties en stamboom staat maar dan heb je er in elk geval geen in huis…alhoewel, wieg staat waarschijnlijk wel nog in je huis

Mocht het niet werken dan kun je altijd nog de mod installeren

2 likes

Ik was er echt van overtuigd dat ik me dit keer volledig op de gameplay zou storten… 3x raden wie aan het bouwen is op het 64x64 kavel :sweat_smile: :joy:

Edit:
Ik gebruik deze afbeelding ter inspiratie
unnamed (1)
Heel leuk, maar wel lastig door de verschillende verdiepingen in combinatie met het terrein verhogen.

17 likes

Hahhaah ik moet hier hardop om lachen :joy::rofl:

Heb je toevallig de let’s play van Deligracy gezien? Die probeerde met haar sim met michael te flirten en toen gaf hij haar voor boodschappen een mushroom mash en werd haar sim dazed. Zij was helemaal in shock dat haar sim was gedrogeerd door Michael :joy:

9 likes

Wie is Michael?

The creature keeper, ik weet niet hoe hij in het Nederlands heet

1 like

Janken, mijn laptop werkt niet mee. De touchpad blokkeert steeds :sob:

Ik heb hem ook! Kon het niet weerstaan.
Ik wil een off the grid boerderijtje, maar ik zie de kavel optie niet? Ben ik nou zo scheel…? Ik probeer het in de nieuwe wereld trouwens.

Volgens mij is off the grid nu een lot challenge. Dat is nieuw en je kiest gewoon voor een residential lot type en dan klik je op het vraagteken in dat menu, dan op de beker en dan kun je off the grid aanklikken.

4 likes

Yesss ik ga nu ook eindelijk spelen :partying_face: eerst een rags to riches sim maken en dan op de lege lot in de nieuwe wereld in trekken.

3 likes

Ik krijg mijn cheat balk niet :sob: ik speel op een mac. Heeft nog iemand dit probleem?

Edit opgelost :partying_face: haha dacht al heb ik ineens geld :joy: