Hij is nu aan het downloaden!
Dat moment dat je een paar topics open hebt staan en effe niet weet in welke je zit.
Ik vind het helemaal leuk! Ik heb gister een uurtje gespeeld en m’n sim alleen dusdanig uitgeput met de kippen en een koe entertainen dat ze dood neer is gevallen… Wel jammer dat je maar 1 groot dier zoals koe of lama tegelijk kan hebben. Maar dat zal nog wel met mods te fixen zijn straks denk ik.
De koe heeft ook een glitch, hij wordt onzichtbaar bij het melken. Verder echt super leuk, zo veel te doen en ontdekken. Ik speel eerst een keer het hele nieuwe levensdoel, weet gewoon niet zo goed waar te beginnen haha
Goed om te weten dat dat kan. Dacht alleen vossen enzo.
Dat hoopte ik dus ook :’) Maar helaas.
Ik vind het ook leuk dat je klusjes kunt doen voor de dorpsbewoners en ze je dingen vertellen, haha.
Ja! Vind alleen de klusjes best lastig? Er groeit bij mij helemaal niks in dat bos, alle planten kan ik nog niet plukken. Dus ben super lang bezig geweest met paddenstoelen verzamelen. Rags to riches is ook verrassend moeilijk
Nou als je sim van 1 koe entertainen al dood neervalt lijkt het me een goede zaak dat ze er geen 20 heeft
Je moet even een tijdje aanwezig zijn op de plek waar dingen groeien. Als je er bijv om 2 uur snachts bent en er dan een tijdje rondhangt dan kan je om 6 uur sochtends gelijk al plukken of de volgende dag vanaf 6 uur sochtends.
En, en is het de volle prijs waard?
Ik vind klusjes doen ook echt moeilijk! En welke planten in welk bos bedoel je?? In national park en de planten daar?
Vind het verder echt leuk! Werd zojuist alleen meegenomen door een Ufo. Heel irritant, Wil gewoon een nuchter boeren leven leven hehe. Oo en vind michael Bell best een leuke man, misschien ga ik daar ooit een kindje mee maken…
Edit:
Heb even een paar screens gemaakt. Had een hele grote champignon gemaakt en die kan je blijkbaar omtoveren tot een stoel! Alleen wilde hem eigenlijk bewaren voor zo’n wedstrijd, maar moet nog even uitzoeken hoe ik daar aan mee doe.
Lopen je kippen niet weg?
Tot nu toe niet… Ze scharrelen gewoon rond. Maar las wel dat wolven ze kunnen pakken (en dus katten blijkbaar ook), maar weet niet of een hek daartegen helpt want daar kan een kat ook gewoon in toch. Dat dacht ik in ieder geval.
Omg ik heb hier echt zin in. Beter gaat mijn baby gewoon slapen vanavond want dan weet ik wel wat ik ga doen.
Hij leek me al super leuk en door jullie updates nu toch aan t overwegen om sneller te kopen dan gepland (lees volle prijs). aaaah what to do.
Ik ben ook aan het twijfelen. Ik wil niet zolang wachten tot hij eindelijk in de sale is waarschijnlijk ga ik hem vanavond toch maar downloaden haha
Ik vind het moeilijk om te beoordelen of het de volle prijs waard is. Ik koop namelijk meestal alles voor de volle prijs van de sims want kan nooit wachten haha. Ik vind het tot nu toe erg leuk en best veel nieuwe dingen om te ontdekken. Denk wel als je alles ontdekt hebt, het na een tijdje minder leuk wordt. Maar, aan de andere kant kan je wel echt veel dingen hiermee doen dus je bent wel even bezig met alles ontdekken.
Ik wilde eerst ook wachten met kopen tot een aanbieding maar ik denk dat ik hem zo toch maar ga aanschaffen, het lijkt me zo leuk!!