Aaah ik ben hem ook aan het downloaden! Ik wilde vroeg gaan slapen maar kom net thuis en kon het niet laten. Zó benieuwd!
Ik dacht dat mn visite op tijd weg zou zijn maar ze zijn er nog. Vanavond dus installeren en morgen spelen. Zin innnnnnnn.
Oooh ik wil ook downloaden maar ff streng blijven en tot morgen wachten
Ik support deze beslissing volledig
Ik kan het voor de PlayStation nog niet downloaden
Ik ben al even door de meubels etc gegaan, zo leuk! Ook dat er niet-landelijke swatches zijn van de accessoires etc. Heb echt mega zin in een rags to riches maar dat komt wel in het weekend (of ga ik hier echt een vakantiedag voor opnemen?)
Zo leuk alle reacties, maakt mij nog meer enthousiast haha! Ik heb hem zojuist gedownload (samen met dream house decorator want vind de meubels daarvan toch wel echt leuk en ik ben zwak en heb een gat in mijn hand) en ga morgen de hele dag spelen! Ik ga ook beginnen met de rags to riches challenge.
Iemand, geef me foto’s van je kippen. Ben daar echt het meest hyped over😂
Aah ik lig net in bed, sorry! Maar zodra ik morgen ga spelen zal ik gelijk een foto sturen!
Waarom is rags to riches zo leuk met deze?
Ik heb me nog even ingehouden…
Nu ik erover nadenk moet ik nog snowy escapes ontdekken, paranormal activity en een carriere als decorater
Ik heb ook heel even gespeeld. Ik heb een lama en kippen Maar mijn Sims kunnen geen eten koken, terwijl er gewoon eten in de koelkast zou moeten liggen?
Het wordt oa lastiger om rags to riches te spelen omdat je nu echt producten nodig hebt om te koken (als je simple living als lot challenge aan zet) Normaal als ik genoeg geld had voor een koelkast leefden mijn sims op quick meals tot ik een keuken kon betalen
Ik vind ‘m leuk maar het glitcht op de kippen. Dan ben ik mijn cursor kwijt
Komt het misschien door wat @Foefjeisthuis vertelde over de simple living lot challenge? Zo ja, dat lijkt me echt moeilijk spelen
Ja, dat zou kunnen. Maar het is raar want ik had boodschappen gedaan
Ooh ja leuk!
Ben iig helemaal excited. Ik wacht nog héél even met de aankoop maar heb vandaag de hele dag sims ingepland😎
Oh dat gaat lekker dan haha. Wel jammer dat nog niet alles soepel werkt, zie dat wel vaker bij nieuwe packs helaas
hey wij hebben dezelfde dag planning
ik heb nu nog 1 overleg maar ik hoop van 12 tot 4 te kunnen simsen! Net dus ook cottage living gekocht, zin in!
(ik ben altijd zo compleet overweldigd van een nieuw pack dat ik alleen maar rond klik en alle nieuwe functies ontdek)
Een kat heeft net een kip van mij verslonden