Kun je origin niet uitschakelen? Eventueel met “Forceer stop” oid? Dat je daarna origin opnieuw opstart bijvoorbeeld.
Meerdere keren geprobeerd maar als die opnieuw opstartte dan was hetzelfde probleem.
Maar heb het gefixt! Had iets geïnstalleerd om origin totaal opnieuw te downloaden en bestanden ervan te wissen en nu doet die het weer gelukkig
Wow die van jou updatet gewoon meteen naar Sims 5
Meestal wel een flinke tijd later. Meestal zitten ze niet bij de eerst volgende kortingenronde & als ze erbij zitten dan vaak 25%
Meh, dan maar gewoon doen. Hij lijkt me zo leuk! Dankjewel!
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie het de volle prijs waard vinden. Ik koop ze dus nooit meer volle prijs omdat de keren dat ik het wél deed zo’n teleurstelling waren. Maar de verleiding is wel heel groot dus wie weet beloon ik mezelf wel omdat ik morgen mn eerste werkdag heb
Dit wordt ook mijn eerste pack die ik volle prijs ga kopen. Maar dit sluit zo goed aan bij mijn manier van spelen (voornamelijk rags to riches + zelf geld verdienen ipv een baan) en ik vind alle let’s plays die ik heb gezien super leuk. Dus ik vind het wel een leuk cadeautje voor mezelf
Ik ben morgen vrij en ben van plan om de hele dag te spelen! Ik wil een koe:scream:
Ik denk dat ik ook overstag ga, ik vind deze pack zo leuk! Het feit dat je eindelijk een lege koelkast hebt en écht eten moet kopen geeft het zoveel realisme.
Oja mijn sims overleven normaal op cornflakes
Misschien een domme vraag maar kun je bijv cottage living ergens anders kopen(niet via origin dus) zie dat hij andere sites wel goedkoper is maar ik heb altijd alles via origin gekocht. Werkt alles dan nog met alle uitbreidingen? Of toch maar gewoon via origin kopen.
Ik heb voor het eerst als pre-order gekocht. Vanaf vanavond 19.00 kunnen we al spelen toch?
Ik denk dat ik deze ook voor de volle prijs ga kopen. Ook niet meer gedaan sinds dat wolpakket en die was niet zo duur.
Ik heb net het spel al eens opgestart. Items doen het nog niet maar ik kon al wel vijvers maken en eendjes erin zetten! Ben zo benieuwd
ooh ik zit ook te twijfelen om nú te kopen??!
Ik ook! En ik heb niet eens tijd. Morgen…misschien…als jullie positief zijn😆
Stuurde mijn vriend een screenshot met dat Landelijk Leven nu beschikbaar is, is zijn reactie ‘ok tot over 3 maanden’. Ahh ik wil het ook kopen maar mijn brein is zo niet ingesteld op veel gamen en bezig zijn de laatste dagen…
Al mensen die gespeeld hebben? Ik kan het zaterdag pas spelen maar ik ben ZO BENIEUWD
Ok nevermind