Je krijgt ook een veel beter beeld van het huis zo dan met foto’s.
Super leuk zo’n filmpje!
Zag net dit, super fijn eindelijk vijvers! Kijk trouwens echt zo erg uit naar donderdag haha. Heb vrijdag lekker vrij en ga de hele dag spelen!
Ik ook! Ik mag het pas vrijdag na werk van mezelf bestellen. Maar nu al zin in. Ik ga een lekkere wijn of speciaal biertjes halen, snacks en de hele avond + waarschijnlijk deel van de nacht spelen
Ik ook! Ik hoop zo dat cottage living in een pack te koop is donderdag. Is niet erg als het niet zo is… M’n man zei dat ik hem van hem cadeau krijg Dus ook zin om lekker te spelen!
Ik kom er dus net pas achter dat het op donderdagavond pas beschikbaar is…zag mezelf al de hele dag spelen maar dat zit er dus helaas niet in
Arghhh, meen je. Dat wist ik ook niet. Dan vrijdag maar spelen, wij krijgen donderdagavond bezoek.
Jup, blijkbaar pas vanaf 19u
De update? Of een nieuw pack?
Echt handig, je laat je spelers gewoon bijna 7 jaar wachten op vijvers en eten kopen zodat ze enthousiast over je middelmatige game worden. Die je al jaren niet fixt en waarvan vorige packs niet werken.
Ik heb wel een idee voor een verhaal met deze pack, maar ik denk dat ik deze in een bundel ga kopen met de game pack van september (feeën?).
Ben wel fan van de lore in de nieuwe pack
Cottage living! Base game update heb ik gisteravond in mn spel gekregen😁
Ik heb hier zo veel zin in, maar ben ook een beetje bang voor de teleurstelling en een buggy game. De mixed emotions van de Sims 4. Heb snowy escape en paranormal living ook nauwelijks gespeeld
Ik heb best veel LP’s gekeken afgelopen weken en ik vond er nog niet iets teleurstellend aan! Een ding wat er voor mij uitsprong dat ik dacht jammer is dat je maar 1 koe of lama per shed kan houden. Maar dat is volgens mij de ‘bedoeling’ dat je een kleinschalige farm hebt ipv 20 koeien.
En er komt binnenkort vast een mod of cheat uit waarmee je wel meerdere koeien of lama’s kan houden als je dat wil!
Vind het ook wel jammer dat je geen koeien/lama’s kan fokken, zo’n kleine lama zou zo lief zijn
Jaa dat vind ik ook jammer! Maar kan mij voorstellen dat ze dat nog kunnen/gaan uitbreiden.
Sowieso denk ik dat er in de toekomst nog wel meer dieren bij komen
Nieuwe uitbreidingen zijn pas later beschikbaar in een combi deal.
Ah toch wel. Enig idee hoeveel later?
Kan iemand mij helpen?
Mijn game is aan het updaten maar er is iets mis gegaan want hij staat op 189%… en hij update niet verder of stopt niet. Ik kan de update ook niet stoppen of pauzeren. Dat kan ik niet aanklikken… Spel repareren dus ook niet