Simstopic #2

Ik heb echt voor het eerste in een jaar tijd weer zin om de sims te doen door Cottage living! Het ziet er echt leuk uit. Maar aan de andere kant is er de twijfel omdat ik 9/10 het toch altijd weer tegen vind vallen… heb je zo’n ep aangeschaft voor de volle prijs en dan krijg je zoiets als Island living(die vond ik heel erg tegenvallen)

2 likes

Ik heb net een pre-order gedaan voor Cottage living!

2 likes

Niiice! Ik ga hem ook pre orderen/ gelijk bestellen.

Gister alvast met mijn generatie verder gespeeld zodat die kinderen dan klaar zijn met de universiteit kunnen ze daarna gelijk verhuizen :laughing:

2 likes

Leuk! Ik ga nu met een nieuwe familie beginnen. Nog even bedenken wat ik precies wil.

1 like

Ook leuk :grin: Ik wil sowieso ook 1 rags to riches sim maar daarmee wil ik wachten tot ik de pack heb

1 like

Jaa :smile: dat ga ik ook echt doen!

Ik ben nu bezig met een nieuw spel. Ik ga Eco Living nog een kans geven. Hebben jullie nog tips?

1 like

Rags to riches maar dan off the grid! En dan dingen die je vindt in de containers niet verkopen maar gebruiken om je huis in te richten (dus pas een wc als je een wc hebt gevonden of gemaakt etc) of anders recyclen. Dat is echt mijn favoriet als ik helemaal uitgespeeld ben haha.

6 likes

Wat @Feather inderdaad zegt!

En met stemmen op de community space proberen te krijgen wat je nodig hebt voor je rags to riches sim.

1 like

Ik zet dan trouwens wel altijd extreem weer uit want mijn sims gaan anders 9 van de 10 keer dood door bliksem voor ze überhaupt een dak hebben :sob: Als je er nog meer bij wil cheaten en Tiny living hebt; de platform tool gebruiken om (gratis) wat vloertegels te leggen en dan de kavel instellen op micro home. Dan bouw je je skills sneller op.

1 like

Ik slaap dan meestal op de bankjes binnen in de wc’s van het park.

Ik had een keer een sim helemaal blij had een bad gevonden, zat ze lekker in bad ging ze dood door bevriezing :sob:

2 likes

Deze challenge heb ik nog nooit eerder gedaan maar nu hele middag gespeeld. Super leuk en uiteindelijk een huis kunnen kopen en ingericht met dingen uit de vuilniszak, maar toen crashte mijn spel :cry: van alles geprobeerd maar kon geen enkel huishouden meer openen want bleef eeuwig laden of kwam weer terug in werelden. Heb net al mijn saves maar verwijderd en nu lijkt ie het wel te doen maar ben wel alles kwijt :cry: :cry: echt huilon

Echt zo’n post waarvan je bij de eerste zin nog raar opkijkt en bij de 2e alinea doorhebt in welk topic je zit

1 like

Vraag over mccc: door de mod heeft het vriendje van mijn sim een kind gekregen met een random townie. Hoe kan ik dit kind bij hem verwijderen?:grinning: het lukt me niet…

Hmmm, vraagje. Staat Cottage Living straks ook direct als optie bij die bundel-prijs-ding? Dat je zegmaar een expansion+game+accessoires pack voor €50 kan doen?

1 like

Ik hoop het zo erg, maar zal wel niet

2 likes

Haha ik heb een kleine house tour gedaan. Ik heb bijna nergens gordijnen, behalve slaapkamers, dat klopt want ik vind dat lelijk ofzo. Woonkamer ben ik ook nog niet helemaal tevreden over maar huis is sowieso nooit af. :smiley: Neem af en toe gewoon nieuwe house tour op haha.

13 likes

Ik kon het er nu nog niet bij zetten. Hopelijk wel als ie volgende week uit komt

Wat leuk dat je dit filmpje hebt gemaakt! Ik moest wel lachen om de hond in de badkamer :joy:

1 like

Haha ja bedacht mij ineens dat het vet makkelijk is om een opname te maken en te uploaden.