Simstopic #2

Ik wou dat ik enthousiast was, maar ik ben het gewoon niet? Ik vraag me af hoe lang zoiets leuk blijft om te spelen. Love de koeien, maar volgens mij is dit weer geen gameplay, maar gewoon een stap voor stap spel.
Net zoals bij Get to Work en Get Famous.
Love de CAS voor vrouwen, maar voor mannen is saai.

Ach, in november Generations

1 like

Generations is toch nog niet bevestigd?

Nee, maar de hints vliegen je om je oren in al die beschrijvingen van meubels in de laatste packs. Zelfs in de aankondiging van deze EP zit een hint

1 like

Hoop het zo erg!! :heart_eyes: Long overdue!

1 like

Jaa, heb echt precies hetzelfde haha! Dus wacht maar ook met spelen tot de 22e.

@Vaiana ooh generations zou echt super leuk zijn. Welke hints zie je dan? Ik ben daar echt blind voor haha

Hier oa

En dit:

Oh en er was een cottage living foto die op een screen van de generations trailer leek

4 likes

Ik heb juist het idee dat er hèèl veel gameplay is dit keer

2 likes

Dat gevoel had ik ook toen ik gisteren de livestream keek. Ook voor het eerst dat ik zin heb in de gameplay. Ik ben voornamelijk een bouwer normaal.

2 likes

Wat dan?
Ik zie niet in hoe dit anders dan bijvoorbeeld Eco is. Het is 1 keer leuk, maar niet voor een lange tijd

1 like

Oo wow! Dan móet het toch wel eraan komen!

21 likes

Ik heb alleen nog die van Claire sobhian gezien maar daar kreeg ik wel de indruk dat er veel gameplay was. Maar dat heb ik niet mentaal opgeslagen want don’t care ik bouw alleen.

Ik ben een familiespeler. Bouwen kan ik echt niet :sweat_smile:

1 like

Oh nee wacht was de Lets play van James! Was vergeten dat ik die ook had gezien. Iets met errands, deed me denken aan een soort quests.

Kijkt iemand ook wel eens video’s van Marmelad? Zij is zo enorm creatief met bouwen zonder cc. Echt bizar wat er allemaal mogelijk is en cool hoe ze items gebruikt om iets nieuws te maken.

Neeeee geen quests plzzz :sob:

Oke maar dat je de gameplay kut vind betekend niet dat het er niet is haha

5 likes

Het is geen langdurige gameplay en dat is waar veel mensen om vragen. Iets wat niet na 1 keer al klaar is of wat je constant moet herhalen.
Onverwachte situaties hebben we nodig

Voor quests installeer ik Medieval wel

1 like

Ja hallo langdurige gameplay brengt niet genoeg geld in het laadje hoor! Niet zo veel verwachten van zo een klein indie game bedrijf.

5 likes

Sorry :fearful:

2 likes