Simstopic #2

Jaa gelukkig wel maar zie nu dat er niet veel grote lots zijn

1 like

Oooh de konijnen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Zo cute :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind het met de minuut alleen maar leuker worden! Heb al allemaal gameplays in mijn hoofd

Jaa ik ook! Ikwilhetikwilhetikwilhet

1 like

Ik ook! Ben ook heel benieuwd naar de build & buy en de cas

1 like

Wow er zijn nu al videoā€™s van youtubers geupload! Imma binge

EDIT: nee ik ga het niet doen, ik wil nog een beetje verrast worden bij de aanschaf, kijken wat nieuw is. HOU JE IN DOPERWTJE

1 like

Ooh super snel! Ik moet nog 1 werkmail doen die ik al de hele dag uit stel :sob: en dan ga ik ook bingen

Jaa leuk! Ook van Devon Bumpkin mā€™n favo :smile:

2 likes

Ooh die ken ik niet! Haha ga hem zo gelijk opzoeken.

Heb net een over enthousiaste lil Simsie gekeken, snel de mail verstuurd en nu door naar Deli en daarna James en dan verder zoeken naar meer :joy:

1 like

Haha ik ben ook aan het kijken, net Lilsimsie en nu de LP van Deli. Ziet er heel leuk en schattig uit allemaal!

1 like

Ik heb mā€™n Sims 4 pakketten weer geinstalleerd en zo te zien val ik met mā€™n neus in de boter :heart_eyes: :heart_eyes: Ben nu de Cottage Living livestream aan het terugkijken en ga straks James en Deli kijken, die waren altijd mā€™n favorieten.

3 likes

Hello darling, happy Thursday :smirk:

3 likes

Haha :purple_heart: Ik moet altijd zo om hem lachen!

1 like

Ja! Zijn nieuwe Beryl-reeks is ook weer echt geweldig haha

2 likes

Ja echt geniaal haha! Echt leuk dat hij mee mocht helpen met de nieuwe expansion.

1 like

Kan niet wachten op cottage living :heart_eyes:

2 likes

Ben nu een paar videoā€™s aan het kijken en ik ben zo enthousiast, kan echt niet wachten tot 22 juli! Voelt weer zoals vroeger!

1 like

Jaa ik ook. Ik wil zo even simsen maar ik zit alleen maar ik heb geen cottage living :sob:

1 like

HerkenbaaršŸ˜‚ ik probeer de tuinierscarriere en het bijbehorende doel in een levensfase te voltooien maar ik was net oprecht aan het zoeken naar die leuke aubergines en pompoenen