Jaa gelukkig wel maar zie nu dat er niet veel grote lots zijn
Oooh de konijnen
Zo cute
Ik vind het met de minuut alleen maar leuker worden! Heb al allemaal gameplays in mijn hoofd
Jaa ik ook! Ikwilhetikwilhetikwilhet
Ik ook! Ben ook heel benieuwd naar de build & buy en de cas
Wow er zijn nu al videoās van youtubers geupload! Imma binge
EDIT: nee ik ga het niet doen, ik wil nog een beetje verrast worden bij de aanschaf, kijken wat nieuw is. HOU JE IN DOPERWTJE
Ooh super snel! Ik moet nog 1 werkmail doen die ik al de hele dag uit stel en dan ga ik ook bingen
Jaa leuk! Ook van Devon Bumpkin mān favo
Ooh die ken ik niet! Haha ga hem zo gelijk opzoeken.
Heb net een over enthousiaste lil Simsie gekeken, snel de mail verstuurd en nu door naar Deli en daarna James en dan verder zoeken naar meer
Haha ik ben ook aan het kijken, net Lilsimsie en nu de LP van Deli. Ziet er heel leuk en schattig uit allemaal!
Ik heb mān Sims 4 pakketten weer geinstalleerd en zo te zien val ik met mān neus in de boter Ben nu de Cottage Living livestream aan het terugkijken en ga straks James en Deli kijken, die waren altijd mān favorieten.
Hello darling, happy Thursday
Haha Ik moet altijd zo om hem lachen!
Ja! Zijn nieuwe Beryl-reeks is ook weer echt geweldig haha
Ja echt geniaal haha! Echt leuk dat hij mee mocht helpen met de nieuwe expansion.
Kan niet wachten op cottage living
Ben nu een paar videoās aan het kijken en ik ben zo enthousiast, kan echt niet wachten tot 22 juli! Voelt weer zoals vroeger!
Jaa ik ook. Ik wil zo even simsen maar ik zit alleen maar ik heb geen cottage living
Herkenbaarš ik probeer de tuinierscarriere en het bijbehorende doel in een levensfase te voltooien maar ik was net oprecht aan het zoeken naar die leuke aubergines en pompoenen