Nieuwe video over cottage living
oh fantastisch! lijkt me een leuk pack!
Omg er is toch nog 7% die Batuu WEL heeft😬
arrrr matey!
Jaaa mij ook! Hopelijk krijgen youtubers hem snel voor gameplay videos
Hopelijk geven ze wel een kopie aan Plumbella, want LilSimsie vertrouw ik niet meer nadat ze hysterisch zat te gillen tijdens dat virtuele festival.
@marley Jammer dat de polls anoniem zijn, want anders had ik de mods gevraagd die mensen te bannen
Ik ben laatst toch gezwicht voor magisch rijk en ik vind het verrassend leuk! Maar komt ook wel doordat ik een beetje uitgekeken was op de Sims
Ik heb echt zin om te spelen met de nieuwe expansion! Ik denk dat ik dan voor het eerst de rags to riches challenge ga doen. Lijkt me echt leuk om een off the grid zelfvoorzienend leven te creëren voor mijn sim.
Jaa ik ook! Dat je zo langzaam je farm opbouwt. Ook met de lot challenges lijkt het mij extra leuk om rags to riches te spelen
Vandaag is er volgens mij weer een live stream en daarna mogen alle EA gamechangers videos plaatsen Ben zo benieuwd!
Jaa zin in! Ik ga sowieso die van xUrbanSimsx en Plumbella kijken!
Geen idee wat ik van de livestream kan en moet verwachten, maar ik zit er klaar voor!
Wat doen ze daar meestal in? Ik kijk zoiets voor het eerst haha
Ik kijk ook voor het eerst! Zit er ook helemaal klaar voor
DIE KIPPEN. DIT IS FANTASTISCH.
Jaa en de nieuwe traits ook!
Oeh die heb ik nog niet voorbij zien komen.
Die noemde ze net op! Animal lover en lactose intolerant
Oeps niet goed opgelet dus hahaha
Hopelijk zijn de lots wel groot in deze wereld, ik wil echt een goede farm maken
Dit huis nu ziet er groot uit!