Ik heb weer eens een huis gebouwd! Vind de meubels uit de interieurdesigner uitbreiding echt heel mooi.
Ook de gameplay vind ik erg leuk, leuker dan verwacht.
Dik een jaar geen Sims gespeeld haha oeps:
Zeg me trouwens dat ik niet de enige ben die niet alle pakketten enz heeft. Soms heb ik dat gevoel wel als ik hier kijk haha.
Nee hoor, ik heb ze niet allemaal. Uitbreidingen wel, maar accessoires en gamepacks lang niet allemaal.
Magisch Rijk enz lijkt me echt niks haha.
Ik heb alleen degene die ik echt leuk vind! Dat zijn lang niet allemaal
Iedereen met een brein heeft Journey to Batuu niet
ik heb ook lang niet alles hoor!
Ik heb ook lang niet alle uitbreidingen. Achteraf gezien had ik denk zelfs minder gekocht als ik eerder achter mods en alle functies die je kunt downloaden online was gekomen. Ben wel van plan om Landelijk Leven te gaan kopen. Jullie ook?
- ja!
- Nee
- In de uitverkoop
0 stemmers
Deze ga ik echt gelijk kopen zonder op korting te wachten. Lijkt mij zo een leuke toevoeging!
Ja ik ga hem ook denk ik direct kopen, wacht wel eerst even de gameplay af. Volgensmij komt die vandaag online dus ben benieuwd
Ik heb lang niet alles, alleen wat ik leuk vind en wat iets toevoegt aan de manier waarop ik de Sims speel. En ik wacht altijd tot de uitverkoop
Ha, ik ben nu ook wel benieuwd.
Welke Expansions heb jij?
- Snowy Escape
- Eco Lifestyle
- Discover University
- Island Living
- Get Famous
- Seasons
- Cats & Dogs
- City Living
- Get Together
- Get to work
0 stemmers
Welke Game Packs?
- Dream Home Decorator
- Journey to Batuu
- Realm of Magic
- Strangerville
- Jungle Adventure
- Parenthood
- Vampires
- Dine out
- Spa Day
- Outdoor Retreat
0 stemmers
Welke Stuff packs?
- Paranormal
- Nifty Knitting
- Tiny living
- Moschino
- My first pet
- Laundry day
- Todller
- Fitness
- Bowling Night
- Vintage glamour
- Backyard
- Kids room
- Romantic garden
- Movie Hangout
- Spooky
- Cool Kitchen
- Perfect Patio
- Luxury Party
0 stemmers
En welke kits
- Courtyard Oasis
- Throwback Fit
- Country Kitchen
- Bust the Dust
0 stemmers
En hoeveel packs (en kits) in totaal (het zijn er 42 )
- 0-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31 of meer
0 stemmers
Zo te zien ben ik niet de enige hier die geen interesse heeft in magische shit haha.
Hahaha, ik heb ook vrijwel alles behalve die en die van Star Wars.
Ik vind het zelf altijd wel leuk als het nog een klein tikje realistisch blijft. Ik ga om die reden Star Wars ook niet kopen, wilde ik wel eerst maar ga het niet doen.
Ik mis vooral veel accessoirespakketten zie ik, nog 2 uitbreidingen moet ik en een paar gamepacks (maar magisch rijk, vampieren, Star Wars en strangerville ga ik niet kopen). Op het lijstje voor volgende maand staat nu:
- Sneeuwgebeuren
- Eco levenstijl
- Dream Home Creator
- Nieuwste uitbreiding
En ik wil nog wel wat accessoirespakketten maar komt later wel, koop dan alles wel in 1x wat ik nog mis en wil hebben denk ik. Maar eerst vanavond na dik een jaar weer eens spelen en kijken of ik nog zoveel liefde heb voor de Sims haha.
Ik heb alles want maar batuu heb ik nooit gebruikt
Ik heb er maar 1