Simstopic #2

Geniaal dit haha. Ik vind zo’n hele verhaallijn bedenken ook altijd het leukste. Ben benieuwd!
Kom er zelf de laatste tijd niet zo toe maar wil binnenkort weer gaan simsen. Het is altijd of ~niet~ of ~mega verslaafd~ wat spelen betreft.

4 likes

Ok, ik ben klaar!

Ik doe het even in verschillende spoilers, met uitleg, haha.

Hier de buitenkant en het floorplan van de 3 verdiepingen. Ik heb een aantal “geheime” deuren naar de verdieping daar beneden zodat mensen die een inval doen, hopelijk niet gelijk haar hele huis ontdekken.

Summary

Je loopt dus de container in, en dan moet je met de trap naar beneden en kom je op de eerste verdieping. Dit is het normale woongedeelte van mijn Sim en redelijk huiselijk. Wel hangen er overal schilderijen die ze gejat heeft (want crimineel én kleptomaan). Ook zit er op deze verdieping een soort kas waar ze allerlei groente/fruit verbouwd.

Summary

De volgende verdieping naar beneden bereik je via een geheime deur/boekenkast. Dit is de entertainment verdieping, maar huisvest ook de werkruimte van de Sim. Ze bereidt hier nieuwe inbraken voor, en is bezig met allerlei chemische onderzoeken. Op deze verdieping is ook het zwembad!

Summary

Vervolgens kun je via een geheime deur nog één verdieping naar beneden. Hier liggen alle kostbaarste bezitten van de Sim zoals gestolen schilderijen van Monet en Van Gogh. Maar ook kun je via de extra beveiligde kluisdeur bij haar goudvoorraad.

Summary

52 likes

Wat cool! Is deze ook te downloaden?

2 likes

Haha tof gemaakt, heel creatief!

1 like

Dit wil ik ook weten haha

2 likes

Onwijs tof gemaakt!

1 like

Bedankt voor de uitgebreide hometour. Het is echt super vet geworden! Ben je tevreden met het resultaat?

2 likes

Hahah geweldig! Heel leuk gedaan zo!

En zoals altijd is je CC ook weer top :star_struck:

1 like

dit is echt zo tof @SpeedOfSound - LAF IT

2 likes

Geeeeeeniaal! Echt goed over nagedacht

1 like

Zo leuk al die enthousiaste reacties! @Raymond @Lumos Ik heb 'm opgeslagen in de Gallery als Hidden Bunker! Hopelijk kun je hem zo downloaden. Ik heb wel cc gebruikt, die zet ik hieronder even in een spoiler. Zet wel even move objects on aan, net zoals show hidden objects.

@Troepje Nou, ik vind 'm wel tof maar misschien wat te groot uitgevallen haha. Denk dat ik straks iets anders maak met meer een soort gangenstelsel.

Hieronder de gebruikte CC in spoiler:

Summary

Badkamer:
harrie

Wastafel badkamer:
SIMcredible!'s Chlorophyll Sink

Keuken:
Peace's Place : Urbane Kitchen I am a glutton for punishment,...

Woonkamer:
harrie

Lamp woonkamer:
Severinka_'s Vega living room
(Sowieso is Severinka een leuke creator om te volgen op the Sims Resource)

Neon signs en cactus lamp:
kiwisim4: Ponsonby Dining This set was initially... - Emily CC Finds

Zwarte muren:
WALLPAPER COLLECTION - NOVVVAS

Stenen muren:
https://ts4novvvas.wixsite.com/thesims4cc/old-brick-walll

Muurplanten in badkamer:
SIMcredible!'s Chlorophyll wall fern 2

Backsplash tegels badkamer:
Peace's Place : Mina Kitchen - Contemporary Shaker-Style Kitchen...

Dekbed:
S I M S - Kalehouse Bedding Recolours Download HERE...

Bed:
https://www.foreverdesignscreations.com/thepilgrmbedroom

Schilderijen slaapkamer:
NICKIE ZIMOV ART - NOVVVAS

Planten:
harrie

Schildersezel:
Peace's Place : Vara Office Set - 10 New Items or The Sims 4 This...

Ik weet alleen niet meer waar ik die schilderijen vandaan heb… :frowning:

6 likes

7 likes

Ah yes eindelijk een in-game concert! Werd tijd!

4 likes

Hahaa ik hele avond bezig geweest met een rags to riches. Kwam ergens tijdens dumpster diven Bes tegen en haar 100 simolians gegeven als investerinf

Mijn sim had een mini huisje met een bed, douche, wc, gevonden tv en een buiten keuken. Ze was net getrouwd (en netjes de 20.000 van haar man weer weg gedaan) komt er een telefoontje van Bes over de investering krijg ik 25.000 :joy::joy::joy: ok dat was de rags to riches :rofl:

Had nu alleen geen zin om een huis te gaan bouwen

13 likes

Ik wil weer eens simsen maar vind dit zo vervelend

Ze zijn allemaal naakt en kaal. CC staat gewoon aangevinkt:

En heb ook al opnieuw opgestart, snap er niks van.

1 like

Heb je het aangevinkt voordat je je spel opstartte na een update? Heb je cc verwijderd?

Als je vergeet aan te vinken dat je cc gebruikt na een update, wordt de cc “verwijderd” van de sims en niet meer terug geplaatst als je het aanvinkt nadat je het spel hebt opgestart.

2 likes

Ik kon denk ik niks aanvinken? Ik weet het niet meer. Heb zelf sowieso niks verwijderd. Als ik op sims bewerken klik is de CC er nog wel in mijn spel en kan ik het opnieuw aandoen.

Ik had dit laatst ook, eerder nooit gehad terwijl ik precies hetzelfde deed dit keer. Ik heb alle sims die cc aanhadden opnieuw moeten aankleden/opmaken… echt uren mee bezig geweest. Dat was voor mij de enige oplossing

@Quinoa heeft gelijk. Als je na een update opstart moet je eerst CC weer inschakelen en afsluiten/opnieuw opstarten. Suuuuper irritant als je het een keertje vergeet

Vraag me wel af of je het kan fiksen door een eerdere versie van je spel te starten (dus voor de update). Misschien is dat nog een idee als je nog niet alles hebt terug gezet.

1 like