Simstopic #2

Aaahhh ze gaan vijvers toevoegen!! of ben ik nu echt spuit11

5 likes

Jaa klopt! Met oa krokodillen, eenden, en je kan er in vissen. Je sims kunnen er wel in spelen maar niet in zwemmen

4 likes

Krokodillen!! Oh god kunnen ze daardoor sterven

1 like

Maakt niet uit hoeveel ze aan de sims 4 toevoegen, ik kom altijd weet terug bij mijn favo

18 likes

Jaaa er komen een aantal nieuwe manieren om dood te gaan!

4 likes

Waar zie je de krokodillen?

Een simguru had dat op twitter gezet!

Gebruik je ook die story progression mod? :blush:

1 like

Nee ik gebruik geen mods in de sims 2. Vind het wel leuk om te rouleren tussen mijn gezinnen en dat er met de andere gezinnen ondertussen niets gebeurt.

2 likes

ughh mijn zomerplan wordt echt Sims 2 werkend krijgen op mn laptop

1 like

Is echt super makkelijk! :+1:

Ik heb echt alles geprobeerd. Ik heb de versie via Origin, heb die graphic fixer gedownload en geprobeerd maar het spel bleef van die paarse strepen hebben. Zo vervelend. Werkte alleen in geminimaliseerd scherm maar dat vind ik zo vervelend spelen.

Heb je ook in je notepad de cijfers bewerkt?

Jup!

Mweh :frowning:

:joy:

20 likes

Ik ben bezig met een ondergronds huis voor een crimineel-sim, maar het is echt een after-apocalypse bunker aan het worden waar je jaren in zou kunnen overleven zonder dat je naar buiten moet. Ik heb er echt veel te veel lol in om te bedenken wat daar allemaal in moet. Zal een zwembad ook noodzakelijk zijn?

10 likes

Ja natuurlijk.

Hoe bouw je alleen een zwembad onder de grond? Kan niet toch?

1 like

Wat een cool plan. Heel benieuwd naar het eindresultaat.

En een zwembad is, naar mijn idee, altijd een goed idee!

1 like

Jaa, kan wel!

Hier alvast een sneak peak:

De rest zit dus onder de grond en is echt mega, haha. Ben bijna klaar, alleen nog even dat zwembad er in bouwen.

15 likes