Simstopic #2

Waar kan ik dat vinden?

1 like

Ja dat moet ook steeds, maar volgens mij blijven ze dan kaal haha weet het niet zeker.

Syboubou, wondymoon, Ravasheen

1 like

Je moet bij spelopties de modificaties weer aanzetten en het spel opnieuw opstarten.

EA is gehackt! Hoewel het de hackers om FIFA21 ging, is het verstandig om je wachtwoord te veranderen en check ook even of je Paypal aan je account gekoppeld is

1 like

Dit filmpje was wel echt vijf minuten van mijn leven verspild hoor.

Sorry mop, maar anders willen anderen weer bronnen hebben

1 like

Dit is echt duidelijk en update heel vaak!

2 likes

wy2ph67swp471

5 likes

Gaat er concurrentie aankomen? Tijd geleden al eens wat gezien van Paralives, maar nu is er een nieuw filmpje. Hoe alles aanpasbaar is, wauw!! Kan het sims development team nog wat van kunnen leren (waarschijnlijk niet)
Prachtig in elkaar gezet hoor! Ben wel benieuwd naar verdere ontwikkelingen…

8 likes

Wow nice! Ben wel benieuwd naar de gameplay, volgens mij is dat juist het lastige ontwikkelwerk(zorgen voor de juiste interacties etc).

2 likes

Het lijkt in ieder geval een hele serieuze concurrent te worden voor EA en ik hoop dat ze EA daarmee dwingen om te verbeteren in ongeveer alles :joy: minder bugs, open world, uitgebreidere packs enzo.

2 likes

Paralives volg ik nu ongeveer een jaartje, iedere keer korte clipjes. ben benieuwd of het binnenkort vrijgegeven wordt om te spelen. Denk dat het een hoop Simmers wel overhaalt om te gaan spelen. al is het maar voor build mode.

3 likes

Ik had laatst dit pareltje gevonden:

@Nysmn ik heb gelezen dat je je mods mapje even moet kopiëren naar je desktop voordat je gaat updaten. Daarna weer terug zetten en dan idd de opties bij het menu weer aanzetten.

1 like

Pfhahaha het enige wat EA door Paralives heeft toegevoegd is het uitdoen van schoenen :joy:

1 like

nee joh, klein indie bedrijfje, daar trekken ze zich niks van aan. Ze zijn al drie jaar bezig ofzo? En het een na het andere ‘drama’ in het team. Niets van verwachten, dus. Leuk als het ooit uitkomt maar het zal weinig meer zijn dan je ziet.

8 likes

Alex is 1 jaar alleen bezig en 1,5 jaar met een team. En welk drama nog meer? Ik weet alleen de drama van vorig jaar, maar bleek dat die ene gewoon steeds kwaad werd

20 likes

Voor mn gevoel wacht ik al 5 jaar tot ze dit uitbremgen :rofl:

2 likes

20 likes