Simstopic #2

omg llama’s

Kan niet wachten op de nieuwe bugs en glitches. Llama’s die in de fik vliegen of zo

7 likes

Oh echt helemaal leuk!! Die lama’s! :star_struck:
September duurt nog wel laaaaaang! :sweat_smile: Oh edit, kijk het filmpje ook af muts! 22 Juli! Voor 2 september krijg je de gnome content erbij…

1 like

Ik zet het in m’n agenda. Iets om naar uit te kijken.

3 likes

Prima voor als de zomer weer zo heet is en je toch binnen zit opgesloten! :rofl:

4 likes

Net nog een keer de trailer gekeken en ik word hier echt blij van! Hopelijk komen er ook snel early access gameplay videos.

Lijkt mij ook echt tof een rags to riches en dan je eigen tuin, cottage en huisdieren vanaf 0 opbouwen.

2 likes

Lijkt me ook heel leuk in combinatie met Eco Living, en dan off the grid wonen!

3 likes

Jaa daar dacht ik ook aan! Ik heb 1 rags to riches family die echt loaded zijn geworden door hun tuin en alles off the grid. Dus onwijs leuk om dat te combineren. Haha wil het nu al kunnen spelen :joy:

3 likes

Dit is zo’n uitbreiding waardoor ik de Sims weer ga spelen haha. Ik gaf eigenlijk niet veel om boerderij leven, maar dit ziet er wel heeel cute uit allemaal.

1 like

LAMA’s, KIPPEN, KONIJNTJES?! Wat leuk!!! Ik MOET deze hebben.

4 likes

Omg ik vind de trailer er echt super leuk uitzien!! Hopelijk ook iets extra’s met tuinieren ofso, vind dat altijd leuk om te doen ook in de Sims.

1 like

Lilsimsie is zo hyper in de trailer video​:joy::rofl:

1 like

Lama’s!!

Als ik dit zo lees word ik wel enthousiast!

4 likes

Hahah ja ik ging helemaal stuk :joy::joy::joy:

Edit: deze video heeft meer info over de dieren en de pack

5 likes

Ooooh, dit ziet er zo leuk uit! Eerste pack in tijden waar ik weer enthousiast van word!

Heeft iemand nog een mooi pareltje qua websites voor cc? Kan echt weinig leuks nog vinden op tsr en ik verdwaal altijd zo in tumblr!

Ben echt excited voor de EP!

Vraagje wel, ik gebruik dus veel CC, maar elke keer als ik een tijdje niet gespeeld heb en ik kom terug en mijn Sims spel wordt geüpdate, zijn al mijn sims in het spel kaal en naakt, omdat hun haren en kleding (CC) verdwijnen. Ook CC meubels verdwijnen uit het huis. Is er een manier om dit te voorkomen of gebeurt dit gewoon? Vind echt vervelend.

2 likes

Ja soms dan bugt the sims met de nieuwe updates, je kan dan ts4studios downloaden en die heeft speciale patches waardoor je cc weer gaat werken!

2 likes

Het kan ook zijn dat je je mods even opnieuw moet inschakelen in het hoofdmenu!

1 like