Welke dan? De hints zijn toch meer diergerelateerd? Feeen zou echt te lame zijnš§
Ik zag weer dit voorbijkomen
Maar het is een expansion toch? Hoe wil je zoān grotere pack helemaal over feeĆ«n laten gaan? Vind dat meer iets voor een game pack.
En waarom zou je Ć¼berhaupt feeĆ«n willen in de sims.
Het is niet alleen feeƫn, maar waarschijnlijk kleine boerderijdieren (konijnen, kippen en miss varkens) met feeƫn als occult. Net als bij Get to Work waar aliƫns ook in zaten.
En tja, waarom zou je feeƫn willen? Het blijft de Sims team en die dachten ook dat we met onze sims lekker gezellie naar Batuu wilden.
Een mix tussen Get to work - Realm of Magic en My first pet stuff Joe, stuur mij maar naar Batuu.
Vraag me ook af wat het verschil gaat zijn tussen feeƫn en heksen, kunnen sims dan vliegen met vleugels? Zou wel gaaf zijn als er een grot is waar je doorheen moet voor een geheime feeƫnwereld, maar je halve wereld zal wel fee worden net als bij realm of magic
Ik wil gewoon graag zelf appartementen kunnen bouwen zoals in ts2. Daar had ik zulke vette grachtenpanden die je dan kon huren. Ben deze appartementen namelijk een beetje zat
Een boerderij expansion lijkt mij toch zo geweldig! Kan ik virtueel mijn droom alvast leven
De trailer zag er zo gaaf uit!! Geen feeƫn, wel koeien
Edit: en kokende kinderen??
Ik ook! Echt super gaaf!
Trailer gezien en ik had toch wat dingen niet verwacht!
Zo leeeeuk!
Wowwww ik werd echt blij toen ik de kippen en koe zag!
Hm ik ben toch gematigd enthousiastā¦ Wel leuke verhaallijnen te verzinnen maar ik mis echt de paarden. lamaās zijn dan wel een leuke verrassing
OkƩ ik wil die!!! Hij ziet er zo tof uit en lijkt me ook veel meer bevatten dan die interieuruitbreiding
Ik ook! Echt tof ook lamaās
AH ik word hier zo vrolijk van! Zin in!