Simstopic #2

Mag je de hoogte van de muren aanpassen?

Yes!

1 like

Het wordt mega mooi! Echt leuk om te zien, ik ben ook een soort boerderij aan het maken. Maar mijn dak is nog een echte struggle :joy:

Ik heb een uur over het dak gedaan :joy: Ben nu met de binnenkant bezig maar ik maak nooit zulke grote huizen dus dat is de volgende struggle haha.

Deze challenge is echt leuk want het is zoā€™n grote shell, ik was bv helemaal de kelder vergeten.
Maar goed, ik was wat random aan de slag gegaan maar heb nu besloten dat ik eerst een soort thema/stijl voor het huis ga kiezen, dus ik ga opnieuw beginnen.

1 like

Ik bouw normaal ook niet zulke grote huizen want ik kan dat helemaal niet :joy: mijn eerste dak deel zit er op en ik ben vergeten hoe ik ook al weer de fundering maak/verhoog.

Ff snel een foto van mā€™n scherm, screenshots komen zodra het ergens op lijkt.

3 likes

Ik ben altijd zo slecht in daken maken :sweat_smile: ik pas ook echt mijn huizen aan op hoe makkelijk ik er een dak op kan zetten.

Als je op de buitenkant van het huis/de muur klikt krijg je een pijl te zien die 2 kanten op gaat, dat is volgens mij de fundering verhogen en verlagen.

1 like

Wat een lastige shell haha, maar wel leuk. Ik gebruik deze challenge ook om de meubels van het nieuwe game pack te proberen. Ik weet alleen niet goed wat ik met de kelder aan moet, denk dat ik 'm maar volzet met een pooltafel, dartbord, voetbaltafel, enz. En ik zie op tegen het dak, dus bewaar die tot het laatst. :sweat_smile:

https://www.instagram.com/reel/CP52E_BFAuV/?utm_medium=copy_link
:thinking:

omg ik hoorde ā€œare we getting fā€¦ā€ zou het dan toch echt farms zijn?

Ik denk dan zonder dieren trouwensā€¦ of misschien kleine dieren, zoals konijnen en kippen? Wat ik ook al heel erg tof zou vinden trouwens.

3 likes

Waarschijnlijk wel paarden, maar dunno

Sowieso feeƫn

2 likes

Neeee vast geen feeĆ«n toch?!! Mensen zeggen ā€˜finallyā€™, wie zT er nou weer op feeen te wachten.

3 likes

Is er een manier om te zien welk haar dit is? :weary: heb echt geen idee

Ik ben klaar met buitenkant. Landscaping is niet echt mijn ding (ik maak noooooit een tuin) dus nog een beetje kaal misschien? Vind in ieder geval de put en kippenhok heel cute (allebei van de gallery). De binnenkant kom ik deze week niet meer aan toe. In ieder geval super leuke shell @chiren ! Voel me weer helemaal uitgedaagd :joy:

Buitenkant

22 likes

Nou dat zou kut zijn

Nah ik verwacht geen paarden. Ik zou het willen, maar ik denk dat dat een te hoge verwachting is.

1 like

Ik vraag me echt af hoe paarden gaan werken in de sims 4 met die draaicirkel van een halve kilometer in sims 3.

3 likes

Er zijn te veel hints die naar feeƫn leiden. Sawrry :pensive:

Neeeeeee ik wil geen feeĆ«nšŸ˜¢ Ik wil kippetjes en geitjesā€¦

4 likes

Die kippen gaan net zo lelijk als die vogels van dat voederbakje zijn

1 like