Ik vind de kleuren opeens zo washed out ofzo??? Jammer
Leuk om te zien hoe anders de huizen worden! Ik ben wel in de stijl van de woestijn gebleven, hele andere stijl dan ik normaal zou doen. Ga er ook nu mee spelen, vind 'm leuk geworden! En ik ben precies op 18000 uitgekomen dus dat vind ik ook wel netjes gedaan haha
Zo slim dat platform! Die vergeet ik vaak te gebruiken.
Thanks! Ik zag dat laatst op tiktok voorbij komen en vond het een goed moment om 'm als ruimteverdeler te gebruiken haha
Werkt inderdaad goed. Je kunt er echt leuke knusse hoekjes mee maken. Ook leuk in een kinderkamer.
Ik heb echt al tijden geen nieuwe uitbreiding gekocht, maar ik was wel echt geïnteresseerd in die nieuwe gamepack. Nu de reviews uit zijn ben ik er alweer klaar mee haha. Nog los van de bugs klinkt de gameplay echt teleurstellend? Zolang je maar aan de eisen voldoet van de likes/dislikes boeit het verder niet wat je doet, of je alleen maar random spullen neerzet, alle spullen verkoopt en of sims überhaupt wel bij de kamer kunnen komen. En blijkbaar krijg je al het geld van de spullen die je verkoopt dus je bent ook in no time rijk lijkt me. Echt jammer, het idee van deze pack was zo leuk haha
Wat handig! Deelt dat account vaker sims 4 tips? En weet je welke het is? Want ik weet echt weinig, merk ik. (Vandaag erachter gekomen hoe je objecten van grootte verandert)
Ohh ik was het budget helemaal vergeten van de challenge… Ik ga morgen even opnieuw beginnen en dan het geld in de gaten houden.
Ik zit in een soort sims 4 loophole want krijg van best veel verschillende accounts dingen te zien. Maar ik vind de tips van hiemmanicole sowieso altijd leuk! En als ik specifiek iets zoek geen type ik dat in de zoekbalk en dan vind je ook veelllll
Edit: oh en deze ook: tazkabaz
Dankjewel!
Echt? Maar ik kan volgens mih maar 1 outfit kiezen voor gewoon, 1 zwemkledingstuk, 1 sjiek, 1 winter etc. Zij heeft boven die cijfertjes staan (1tm 4) en kan dus 4 outfits per sectie kiezen toch? Of snap ik het niet goed?
Ik kan dat ook en heb alleen basegame
Tutorial
Klik op dat driehoekje boven het zonnetje
Klik op de plus en dan op de 2 en dat is dan je 2e outfit
Whuuuuttt
Ik vond het budget best wel lastig! Heb uiteindelijk de shell maar omgedraaid haha. Buitenkant moet ik nog doen, maar vind het nu wel einde lunchpauze.
Edit: oh ja, had geen zin om uit te zoeken hoe ik screenshots kan maken dus heb maar een foto gemaakt van mijn hele laptop
Is dat kleed uit het dream home decorator pack?
Ik heb me totaal niet aan het budget gehouden want kwam er pas te laat achter dat dat moest, maar wil 'm alsnog even delen!
Nee, City Living!
Misschien heb ik net de nieuwe game pack gekocht…
Ooh gaaf! Ik heb hem op mijn ‘verlang’lijstje staan. De meubels zijn zoooo mooi Wil hem eigenlijk vooral daar voor.
Ga je nu gelijk spelen?