Simstopic #2

Oh ik ben juist deligracy fan haha alhoewel ze vaak off camera speelt dat vind ik wel irritant. En james vind ik ook leuk.

Plumbella ga ik een keer op zoeken die ken ik niet!

Ik vind Plumbella ook zo leuk, love haar accent ook.

4 likes

Ik ben enthousiast!

1 like

huh wat heeft zij voor vette keuzes met die likes/dislikes? En wat zijn die cijfertjes bij die outfits? Kan zijn meerder outfits per sectie kiezen?

Is dit dan allemaal onderdeel van dat nieuwe pack?! Want dat kan ik niet echt uit haar video halen…

Huh: ik kijk net een video van Lilsimsie en zij heeft dit niet? Is dit een mod ofzo, ik snap het niet haha

1 like

@marley, @SpeedOfSound, @kringel, @Feather, @MACdonalds, @Eenhoorn en alle anderen die nog zin hebben om een huisje vorm te geven, ik heb eentje gemaakt!

Te vinden in de galerij met #ffshellchallenge. Base game only dus iedereen zou moeten kunnen downloaden. Gebruik wel even bb.moveobjects on voordat je de kavel plaatst! Ik heb 'm geplaatst in Oasis Springs dus beetje meditterane sfeer, maar doe er vooral je eigen ding mee. Enkele regels voor de challenge: (maar doe vooral wat je zelf leuk vind!)

• starter home, dus kavel mag niet meer waard zijn dan 18,500
  • delen in de galerij is fijn, gebruik dan ook de hashtag ffshellchallenge zodat anderen 'm kunnen terugvinden
  • zonder cc (zo kan iedereen je huisje downloaden), maar gebruik gerust de packs die je hebt!
  • extra binnenmuren plaatsen mag, buitenmuren mogen niet verwijderd worden
13 likes

Goed bezig! Heb 'm alvast gedownload dus ga deze week er even voor zitten!

1 like

Leuk! Ik ga er deze week mee bezig. Wel alle packs gebruiken bij de reno of alleen base game?

1 like

meerdere outfits kan altijd al!

Deligracy gebruikt geen mod in haar video maar heeft wel alle packs geïnstalleerd. Wat erbij zit is afhankelijk van welke packs je hebt (was dus al met de update). Op het decortabje na dan, dat is exclusief voor het nieuwe pack. Ben effe voor je gaan kijken!

de nieuwe pack lijkt me leuk, voor de prijs van een stuffpack.

2 likes

Ok de pack zit vol met glitches en bugs. Niiice. Vind die bug waarbij je Sims tanden missen ook eng :frowning:

@Foefjeisthuis Ik vind Deli en James vaak niet kritisch genoeg. Ja, achteraf wanneer je als speler al de pack gekocht hebt en er zelf achter bent gekomen dat dingen niet werken of voor een keer leuk zijn. Maar de eerste week zijn ze echt té enthousiast.
Ze zinn gelukkig niet zo erg als Lilsimsie die op elke pack reageert alsof het het meest geweldige ooit is.

2 likes

Ik heb enkel base game gebruikt omdat dat de uitdaging wat groter maakt om er echt een leuk huisje van te maken, maar gebruik gerust de packs die je zelf hebt hoor!

De nieuwe pack ziet er leuk uit! Maar ik heb er het geld niet meer voor over. Ik heb even uitgerekend hoeveel geld ik al in De Sims 4 heb gestoken en kom op 500 euro, dat is zonder de base game gerekend. WTF. :exploding_head:
9 uitbreidingspakketten, 5 game packs & 4 accessoirepacks :cry:

1 like

Leuke challenge! Mag je wel extra binnenmuren plaatsen?

Zo moeilijk om goeie screenshots te maken, haha. Heb me wel vermaakt! Ook gedecoreerd met base game only! Had niks meer over om de tuin aan te pakken haha.

@SpeedOfSound ja tuurlijk! Ik pas het ff aan in mijn post :slight_smile:

21 likes

Ik heb er een Scandinavisch vakantiehuisje in het bos van gemaakt. Bijna alle binnenmuren heb ik gesloopt, zodat het lekker ruimtelijk is. Ook heb ik het dak aangepast, maar ik wist niet zeker of dat wel mocht… Voor degenen die Tiny living niet hebben. Het bed zit verstopt in de kast achter de bank. Die kunnen de sims uitklappen. De ramen zien er bevroren uit, want het is winter in mijn game :cold_face:

18 likes

Wat leuk!! Ik wil ook meedoen, ga vanavond proberen denk ik.
Heb alleen niet super veel packs, maar ach.

1 like

Mijn terrain paint is verdwenen zie ik :frowning_face: Ik hoop niet dat dit weer een bug is. Ik had er een paar maanden geleden ook al last van. Zonde van al het werk.

https://youtube.com/c/LeviKelly
Dit kanaal ga ik sws gebruiken voor inspiratie :scream:

Dus als ik het goed begrijp mag je iets van 11.000 aan inrichting enzo besteden? Want kavel en muren enzo alleen al zijn 7500?

Ja volgens mij was het ongeveer dat bedrag. Ik moest me wel echt inhouden, want normaal prop ik mijn huizen echt vol haha

Jep, tot je ongeveer 18,500 hebt. Denk dat dat het standaardbedrag is dat 1 sim krijgt als je een simmetje aanmaakt in cas.

@Memento_mori vind je huisje supertof! Ook fijn wat je met de buitenkant en het dak hebt gedaan (ik haat daken en struggle daar altijd mee)

1 like

Thanks, altijd een gedoe die daken! Helemaal als je een groot huis gebouwd hebt en er niet echt rekening mee hebt gehouden. Ehh plat dak dan maar? :sweat_smile:

1 like