Wauw amazing dit🙌 Thanks hah weer wat geleerd!
Ik heb heel even gespeeld (CAS en Build&Buy doorgeklikt en 2 interieurklussen gedaan).
Ik vind de meubels heel erg leuk, vooral dat je ze modulair kan samenstellen en de swatches zijn goed. Zeker als je van realistisch bouwen houdt (het is allemaal erg pinteresty). Ook heel leuk! Er zijn best veel nieuwe accessoires en dingetjes (clutter), vind ik ook nice. Vind het allemaal best wel overwhelming omdat er zo veel keuze is, en het past niet zo goed bij de (echt) oude(re) packs. En niet alles ‘slot’ lekker op de planken. Build&Buy is in ieder geval echt veel, dus alleen daarvoor al zou ik 'm hebben gekocht.
CAS vind ik mwah, zitten wel wat leuke dingen in maar veel lijkt ook wel op wat er al in andere packs zit. Ik vind het ook wel raar dat er geen bijpassend levensdoel is?
De carrière heb ik 2 dagen (2 renovaties gespeeld). Ik denk dat ik dit 1 keer uitspeel en dan niet meer gebruik. Het is wel grappig om te doen maar eigenlijk boeit het ook niet zoveel wát je dan precies doet, in ieder geval level 1 en level 2 moet je ‘een ruimte’ renoveren maar denk dat het bij hogere levels wel wat specifieker wordt? Je hebt iig echt wel een hoog budget en alles dat je verwijdert uit een ruimte komt daarbij op. Ik had het leuker gevonden met een lager budget of meubels die je moet laten staan oid. Of bv dat je als taak krijgt dat er minstens 3 banken moeten zijn oid. Je kan wel je sim ook alleen sturen (zoals bij get to work), maar heb dat nog niet uitgeprobeerd. Misschien is dat wel chill zodat je niet de hele tijd hetzelfde doet.
Eerste indruk samengevat: een beetje overwhelming, voor build/buy zou ik 'm zeker kopen maar voor de carrière niet.
Jongens, we hebben gewoon Generations nodig.
Man, ik kijk nu zelfs uit tot we de HSM pack krijgen 🥲
Thanks voor je uitgebreide review de interieur klussen lijken mij idd ook minder wat ik al aan gameplay heb gezien!
Heel gezellig, mediterraans! Wat een tof idee ook om met wandplanken valse vensterbanken na te bootsen!
Een sim die op bezoek was ging de baby verzorgen, omdat de ene ouder sliep en de andere ouder net uit zijn werk kwam. Love de sims 2, de sims zijn echt zo slim in vergelijking met de sims 4
Ik heb het huisje gemaakt in de wereld van eco living en heb vooral spulen uit de basis game en eco living gebruikt, maar ook wel uit wat andere packs.
Ooh leuk met de mod!
Als je je planten goed verzorgd, dus water geven, wieden en eventueel tegen de planten praten, krijg je op een gegeven moment glittertjes om je plant heen. Je kan dan op de plant klikken en ontwikkelen kiezen.
Hoop dat het niet aan de pack ligt maar de update, maar ik had net zó veel bugs. Baby die verdwenen was, kon geen vloeren meer leggen (bleef grijs), sims gingen niet naar de universiteit, festival bleef hangen, etc. Waarom gaat bij elke nieuwe pack eerst de helft weer kapot?!
Regelmatig bemesten helpt ook!
Ligt aan de pack helaas, zit helemaal vol bugs. Ben je al begonnen met een nieuwe save? Dat kan helpen.
Godgodgod door die drieling ben ik helemaal gestresst😭 Ik wil niet cheaten maar spelen met 3 peuters is intens😂 Ik denk de volgende keer wel ff twee keer na voordat ik zo’n vruchtbaarheidsbehandeling koop.
@marley Only Sims players understand
Ik heb weer iets irritants ontdekt in de nieuwe pack Die modulaire kasten gedragen zich als plank, als je dus met de muren half omhoog speelt verdwijnen ze en heb je opeens een mega lege hoek in je huis óf staat een stoel oid die je ervoor hebt gezet een beetje verdwaald op een random plek.
Iemand zin in een shellchallenge? Ik verveel me en wel zin om er eentje te maken
Count me in! Ik heb vanavond wel een beloning verdiend na deze eindeloze werkdag.
Jahoor!
Aaaah dat is zij die met de tas sloeg toch