@Mellow dit, maar let wel op dat als er een update is je eerst je cc/mods map eruit haalt (en even ergens anders plakt), dan update en daarna bij de cc/mods (bijv op de websites) gaat kijken of het nog werkt.
Ja dit doe ik ook altijd trouw
Iemand dit al gezien? Ze hebben ook het haar van Nifty Knitting gerecycled
Ben sinds lange tijd weer gaan simsen. Heb sinds kort stedelijk leven. M’n sim wilt influencer worden haha. Het is trouwens goed gegaan met de cc. Hieronder wat foto’s van het resultaat.
Ik zoek alleen nog goede cc voor een mooie slaapkamer. Iemand tips?
Ooh heel mooie cc
@Foefjeisthuis ja geweldig hè! Linkje naar de cc had ik hierboven geplaatst.
@SpeedOfSound heb je nog iets kunnen denken? Een challenge zou kunnen zijn een mini huisje inrichten. Of de challenge elke kamer 1 tegel groter (dus beginnen met 2 bij 2 regels, 3 bij 3 etc.)
Heeft iemand zin om morgen een bouw challenge te doen? Een starter home inrichten ofzo?
Ik was net aan het simsen en moest daarvoor mijn sims updaten. Nu kan je bij je sim instellen favoriete en minst favoriete kleur/muziek/activiteiten, net zoals bij sims 3 was. Vind het wel leuk alleen snap niet waarom ze er nu pas mee komen.
Edit: sorry, @cremeinyourcoffee ik reageerde per ongeluk op jou!
Ja dat is de nieuwste update! En ook meubels kun je nu onder de bunkbed plaatsen.
Vind het tijdens het spelen ook leuk dat je dan een popup krijgt je sim is aan het zweten tijdens het sporten heeft je sim een hekel aan sporten?
Ja! Ben jij goed in bouwen? Anders wil ik ook wel een shell proberen maken die we kunnen inrichten?
Past bij de volgende pack, dream decorator ofzo.
Jaa, ik ben ook wel in voor een shell challenge!
Leuk! Ik doe ook mee!
Ja leuk, ik ook!
Ik vind het ook leuk om mee te doen aan een challenge!
Lijkt mij leuk! Heb alleen geen cc dus grote kans dat mijn huis zeer standaard gaat worden. Maar wel leuk om te doen!
Ohhhhh hemel ik kom er net achter door MCC dat mijn simself zwanger is van een DRIELING!? Als dit maar geen voorbode is voor later
3 meisjes watttttttt
Deligracy heeft net een video online gezet met game play van de nieuwe pack!
Ik kijk liever die van Plumbella Zij is mijn Sims soulmate hahaha net als Pleasant Sims