Simstopic #2

Met MCC denk ik wel, testingcheats lukte me niet. Maar dan moet ik dus wel die mod installeren :stuck_out_tongue:
(ik speel zonder mods want ik vind Engels door mn Nederlandse spel heen vervelend)

1 like

Wat is een dlc? Ik snap het plaatje niet🤣

Hoe heb je dit opgelost? Ik heb hier ook nog steeds last van :sob:

Mcc is gewoon Nederlands bij mij en ik kan echt niet meer zonder. Net als de UI extension, ook echt een onmisbare mod voor mij

1 like

Ik heb het spel opnieuw opgestart en toen was het voorbij.
Keert regelmatig terug, dan alles opslaan en opnieuw opstarten.

Sims 2 traits en whims! :scream:

Ik heb vakantie dus heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd omdat sims echt non stop vast liep en ben vrijdagavond meteen begonnen met de rags to riches challenge. Is de eerste keer dat ik een challenge doe, en vind het echt leuk. Normaal speel ik maar wat doelloos en bouw ik een beetje huizen en weet ik niet echt wat te doen. Nu wel dus wil het liefst de hele dag simsen haha. En ben ook nog eens voor het eerst met snowy escape aan het spelen sinds dat ik deze in de sale in januari gekocht heb, dus heb besloten dat de doel van de sim is om een extreme sportsfan te worden.

Ze heeft volledig haar huis bij elkaar gespaard door te vissen en schatten op graven. Maar man wat duurde dit lang en non stop moest ze natuurlijk eten, of douchen of stomme dutjes doen buiten omdat ze geen bed had natuurlijk. Opzich best tevreden met het huis. Kom er nu pas in deze challenge achter hoe veel geld ik normaal steek in mijn huizen haha.

Haar huis

En nu kan ze beginnen aan het bouwen van een tuin. Maar weet nooit wat ik daarvan moet maken dus ga zo denk ik even youtube inspiratie filmpjes zoeken.

11 likes

Super leuk! Ik speel mijn sims nu ook zo. Heb inmiddels 3 gezinnen/ huizen zo opgebouwd. Als je eenmaal een dak boven je hoofd hebt + de basis dingen dan wordt het allemaal makkelijker inderdaad.

2 likes

Ah ik heb nog niemand hier gehoord over de riaad kit van de sims. Echt belachelijk dat ik wéér iets heb gekocht, maar vond het zulke leuke spullen en een groot mooi huis in de bibliotheek. Ga er morgen een leuk gezin voor bouwen :slight_smile:

3 likes

Wat is dat voor kit?

——

Net weer 2 uurtjes gespeeld. Mijn sim is afgestudeerd van de universiteit :partying_face: De eerste in mijn spel. Echt super chill al die bonussen met een baan.

Ze woont nu met haar man (universiteits liefde) in een micro huis. Echt mega klein :sweat_smile: dat wordt voorlopig geen kinderen :joy:

4 likes

Ik heb hem ook gekocht. Fijne combi van items om mee te bouwen en voor de inrichting. Ik hou er van om te bouwen in verschillende stijlen, dus het komt helemaal van pas. De plant in pot die er bij zit ga ik denk ik heel vaak gebruiken!

2 likes

Er komt een Maxis studio in Europa! :open_mouth:
Hopelijk gaan zij de bugs fixen

1 like

Hondje geadopteerd :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Iemand ervaring met CC? Vroeger crashte m’n spel, dus sindsdien durf ik het niet meer…

Maar zoveel mooie dingen, vooral van Harrie:

1 like

Als je spel crasht van cc heb je of foute cc of te veel cc.

Moet gewoon kunnen!

2 likes

Wat een mooie CC!! Ik heb er ook nooit problemen mee gehad, misschien je oude CC verwijderen en stukje bij beetje neiuwe downloaden?

1 like

Ik heb allerlei nieuwe cc gedownload en nou zin in een bouwchallenge… Iemand nog leuke ideeën?

3 likes

waaaah ik vind het nieuwe dream home decorator pack echt heel leuk - de meubels zijn super en de challenges lijken me ook heel leuk

3 likes

Heeft iemand hier Apple en weet hoe ik daar de sims op kan installeren? Gebruik nu altijd mijn veel te trage, oude computer van Windows

Gewoon via de origin manager.