Simstopic #2

Jaa dat wil ik ook :sob: En nog heel veel mensen die dat willen.

Er zijn ook al mods voor boerderij dieren dus zoooo moeilijk is het niet

1 like

Ooh, mij lijkt interieurarchitect wél heel leuk in de Sims! Maar ik heb Sims 3 nooit gespeeld dus weet niet hoe die carriere daar was. Bouwen en inrichten is eigenlijk het enige dat ik nog wel leuk vind.

2 likes

Het lijkt mij leuk dat je dan een random Sim krijgt met een carrière en specifieke wensen etc en dan je dan een huis moet inrichten en je daar een score voor krijgt.

2 likes

Ja precies dat! Ik hoop dat het zoiets is als meegaan naar het werk zoals get to work of paranormal en niet als een winkel of dierenarts want dat kost echt te veel tijd haha.

3 likes

Nog een kwartier tot we kunnen zeurennnnn :hugs:

4 likes

Het lijkt mij ook heel leuk, maar dan hoop ik wel dat er nog andere carrières bij zitten voor die 20 euro. :grimacing:

EDIT:

Oeeh, de build en cas items zijn wel heel mooi!

1 like

Ik vind het echt karig voor 20 euro, maar misschien ben ik gewoon een gierige Nederlander

2 likes

Het is ook karig, vergelijk het maar met uitbreidingspakketten waar carrières bij zaten. Die van de sims 4 was 40 euro en had drie beroepen, die van de sims 3 had er een stuk of zes. Nu betaal je 20 euro voor slechts één beroep.

3 likes

Love de CAS en Build Buy. De gameplay ga ik niet gebruiken :confused:

Deze jurk I love!

8 likes

Ooh de meubels zien er heel mooi uit :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: de game play zelf denk ik neuh niet echt mijn ding

1 like

Oeh die inbouwkast vind ik wel vet

2 likes

Ik zie wel heel veel leuke dingen in Build Buy! Lijkt me ook heel leuk om zo te ‘leven’ maar wel ‘bouwen’ tegelijk. Mij hoor je nog niet klagen (dat komt wel als t weer zo buggy is)

1 like

Volgens mij kan dit al standaard in CAS, hoef je geen mod voor te downloaden! Dan moet je bij het knopje geslacht op die drie puntjes er onder kiezen en dan krijg je allemaal extra opties.

4 likes

Ik kan niet wachten totdat een modder die build and buy base game compatible maakt. Dat bureau is prachtig!

2 likes

Zo echt dit! Ik vertrouw Lilsimsie, deli en james turner echt niet met hun reacties

9 likes

De buurtactieplannen stroombesparing en waterbesparing zijn zoooo fucking kut bij de 100 baby challenge.
Zit op dinsdag 12 uur zonder water, om daarna op woensdag 12 uur zonder stroom te zitten. @#&%!%

4 likes

Ooh wat kut! Je kunt hem ook laten re voten

Edit; of wateropvangers en zonnepanelen? Of werkt het dan ook niet

Ik heb een windmolen en wateropvanger gekocht, goeie! En ik wil hem ook eruit voten maar dat kan pas op vrijdag (tis nu sims donderdag).

edit:
@Dombo wat jij uitlegt hoe mannen zwanger kunnen worden werkt volgens mij niet met sims die in het spel geboren worden, daar geldt dat mannen geen babies kunnen krijgen. En gezien de sim in kwestie dus sowieso mijn baby is kan dat niet.

2 likes

Ah super! Je kan ook nog altijd water halen bij een visplek als het nodig is. Of als het sneeuwt sneeuw verzamelen.

Ik ben net klaar met werken ga nu snel even wat dingen in huis doen en dan ga ik de hele avond spelen :partying_face: Had ik de hele week al zin in

1 like

Kan je niet met testingcheats of MCC dat alsnog aanpassen in CAS?